S fantom sva bila skupaj malo več kot 3 mesece in on mi čez ta čas pove, da mu je "zveza" prehitra. rekel je tudi, da sem mu še vedno ful lepa, pa prijazna, pa da bi še vedno rad plesal z mano na valeti, ampak da ga skrbi da je to prehitro. Tudi sama mislim, da je imeti fanta pri 14 hitro, ampak sem se tako zaljubila, da si ne morem pomagat. Ko je bilo "to to" sem planila v jok in nenehno skorajda dretje, ker ne razumem, kako je fantom vse tako preprosto. Očitno je to že za njim... Res sem ga mela rada, saj ga še imam-kot prijatelja, ampak vseeno. To me je res zabolelo, ker me je on držal pokonci. Bil je moja motivacija. Bojim se, da se mi bo zaradi tega znižal uspeh in bom padla v depresijo. Vem, da mi bi pri taki starosti mogla biti pomembnejša kakšna druga stvar ampak pač tako je. Upam da razumete in da mi lahko kako pomagate s kakšnimi nasveti.
Hvala:)
• do
dont_hurry
očitno si bila ti pobudnica vajine zveze... če niso šle stvari že predaleč, mu lahko še vseeno predlagaš samo "pavzo", če je šlo njemu vseskupaj prehitro...
• Uredništvo
Maša Mesiček

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če sem tvoj zapis pravilno razumela, si želela povedati, da sta se s fantom razšla, ker je menil, da je zveza za vajina leta še prehitra. Verjamem, da te je to močno prizadelo. Trenutno ti je verjetno zelo težko in ne veš, kako prebroditi to situacijo. Ko prekinemo odnos z osebo, ki jo imamo zelo radi, je povsem normalno, da občutimo vse od jeze, žalosti in razočaranja do zmede.
Ob prebiranju tvojega zapisa se sprašujem, ali se s tem fantom še vedno družita? Sta se morda odločila, da kljub vsemu ostaneta prijatelja? Čeprav je njemu zveza še prehitra, to ne pomeni, da ne moreta ostati prijatelja, če se s tem strinjata oba. Še vedno se lahko pogovarjata in družita - mogoče čez nekaj časa ugotovita, da sta oba pripravljena na zvezo. Omenila si tudi, da je fantom vse tako preprosto - veš, fantje včasih svojih čustev ne pokažejo tako opazno navzven, kakor to večkrat storimo punce, vendar to ne pomeni, da tudi njemu ni bilo težko.
Pomembno je, da si dovoliš čutiti to, kar čutiš. Pomaga ti lahko to, da se z nekom pogovoriš o svojih čustvih, na primer s svojimi prijatelji, sorojenci, učitelji ali tudi s starši. Prav tako lahko svoje misli preusmeriš na stvari, ki te veselijo. Lahko se več družiš s prijatelji, se ukvarjaš s športom, poskusiš kakšen nov hobi in podobno. To ti lahko pomaga, da se zamotiš in o tem ne razmišljaš več toliko. Prav tako lahko poskusiš s pisanjem dnevnika, kamor lahko zapišeš vse, o čemer premišljuješ. To ti lahko pomaga malenkost »sprazniti« glavo - namesto, da vedno znova premlevaš in razmišljaš o tej situaciji, lahko te misli zapišeš in jih tako lažje izpustiš iz glave.
Upam, da najdeš način, s katerim se ti bo lažje soočiti s to situacijo.
Lepo bodi,
Maša Mesiček, dipl. psihologinja (un)