Živjo stara sem 13 let in sem zaljubljena v fanta iz 7. razreda. Dobila sem njegovo telefonsko in se dolgo casa pogovarjala z njim si pisala in videlo se je da sem mu malo všeč. Nekega dne pa je sel ribarit in sem ga vprašala če je ujel kašno ribo in je rekel da eno na dveh hogah kar nisem bila jaz pisal mi je da imam lepo postavo da se lepa brez make upa in take stvari in potem mi napise da je v druga.
Prosim za nasvet in pomoc
Kristina
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Kristina!
Iz tvojega vprašanja lahko razumem, da si si nekaj časa dopisovala s fantom, ki ti je všeč in imela si občutek, da so čustva obojestranska. Po nekaj časa pa ti je, kljub komplimentom, ki ti jih je dajal, sporočil, da je zaljubljen v drugo. Ta situacija je vsekakor boleča in neprijetna, zato razumem, zakaj si v stiski.
Najprej bi ti rada povedala, da so zavrnitve sestavni del življenja in se zgodijo čisto vsakemu izmed nas. Normalno je, da se v takšni situaciji počutimo žalostne in jezne, saj nam nekdo ne vrača čustev in naklonjenosti, čeprav bi si to želeli. Zavedati se moramo, da od drugih ne moremo zahtevati ali jih prisiliti v to, da nam naklonjenost vračajo in moramo včasih preprosto sprejeti zavrnitev, kljub temu, da je težko.
Ali se je vse to zgodilo zelo na hitro in nepričakovano? Ti je fant povedal, kako se on počuti in zakaj se je tako odločil? V kolikor se počutiš zmedena glede te situacije, ga lahko prosiš, da ti obrazloži, zakaj je prišlo do tega. Mogoče ti bo pomagalo, če se bosta o situaciji pogovorila in si tako en drugemu dala priložnost, da podelita svoj pogled na situacijo. To nas včasih lahko razbremeni in nam pomaga preboleti bolečo situacijo.
Kako se sama počutiš v tej situaciji? Čustva so sestavni del našega življenja in pomembno je, da smo nanje pozorni, saj lahko tako celotno situacijo bolje razumemo in se z njimi tudi lažje spoprimemo. Vsekakor pa je najbolj pomembno to, da se zavedaš, da zavrnitev ne pomeni, da nisi dovolj dobra ali da je s tabo kaj narobe. Ljudje smo si različni, prav tako pa sta oba ravno v letih, ko je spoznavanje sebe še najbolj intenzivno in počasi odkrivata, česa si želita v življenju, zato zavrnitve ne skušaj jemati preveč osebno, čeprav razumem, da je to lahko zelo težko.
Za konec ti prilagam še povezavo do članka, v katerem si lahko nekoliko podrobneje prebereš o zavrnitvi in kako se z njo soočimo: https://www.tosemjaz.net/razisci/zaljubljenost-in-ljubezen/o-zlomljenih-srcih-ali-zavrnitvi/
Žal mi je zate, da si se znašla v tej boleči situaciji, vendar ne obupaj, saj sem prepričana, da boš nekoč našla osebo, ki je prava zate. Z dvignjeno glavo naprej!
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Lea Figelj, dipl. psihologinja (UN)