Zdravo ali bi mi lahko kdo znal pomagati namreč sem fant in sem zaljubljen v fanta. Ta fant je brat od moje najboljse prijateljice ampak ona to ve in mi pri temu zelo pomaga. In ta fant je starejsi od mene innevem kako bi mu povedal da mi je všeč
• Po
Pomočnik
Zdravo,
kot fant, ki je tudi zaljubljen v fanta ti svetujem da si zelo previden in premišljen. Predlagam ti da se pozanimaš kakšen pogled ima na ljubezen med dvema fantoma ta brat od tvoje prijateljice. Definitivno ti odsvetujem da bi mu kar na hitro povedal, ker si res močno želiš nekega globljega odnosa, če si ga želiš ni nujno da sem prav ocenil situacijo. Vsekakor se probaj pripraviti na možnost zavrnitve ker je ta v primerih ko si zaljubljen v isti spol pogosta. Še bolj kot pa na zavrnitev pa razmišljaj o svoji varnosti. Gre zato da ljudje dostikrat niso preveč odobravajoči do tega da misliš da so oni takšni kot ti. Ljubezen med dvema istega spola nekateri še vedno vidijo kot sprevrženo. Res bodi previden, ker vedno je na prvem mestu tvoje zdravje in varnost ter dobro počutje.
Pomočnik:))
• Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljen!
Pišeš, da si zaljubljen v brata svoje najboljše prijateljice, ki to ve in ti pri tem tudi pomaga. Zanima te, kako fantu povedati, da ti je všeč.
Zdi se mi super, da si prijateljici povedal za simpatijo do njenega brata. Morda ti lahko ona da kak nasvet, kako pristopiti do fanta, saj ga verjetno dobro pozna. Verjetno ti je že povedala, kakšna je bratova spolna usmerjenost. Strinjam se s Pomočnikom, da je to pomemben podatek, ko se odločaš, kako mu razkriti svoja čustva. Če fant ni odprt za istospolna razmerja ali pa ne veš, kakšen je njegov odnos do tega, bo stvar malo bolj zapletena, saj ne moreš predvideti, kako bi se odzval na tvoje "priznanje". V tem primeru bi bilo morda bolje izbrati bolj posreden način izražanja, npr. mu napisati anonimno sporočilo ali prositi njegovo sestro (ali koga drugega, ki mu je blizu), naj mu pove, da je nekemu fantu všeč. Če se bo na to odzval pozitivno, lahko nadaljuješ bolj neposredno. Če pa bi njegov odziv pokazal, da mu je neprijetno ali da ima negativna prepričanja v zvezi s tem, da bi bil všeč fantu, ti tudi jaz svetujem, da poskrbiš najprej zase in se umakneš iz situacije, ki bi te lahko prizadela.
V kolikor pa že veš, da je fant odprt za istospolna razmerja, je vprašanje le še v tem, kako mu povedati, da ti je všeč. Glede na to da je fant starejši, je verjetno bolj izkušen od tebe. To je zate lahko prednost, saj bo v tem primeru morda bolj odprt za tvoje priznanje in se bo nanj znal odzvati. Po drugi strani pa ti zaradi razlike v starosti svetujem še dodatno previdnost, saj je možno, da imata s fantom zaradi razlike v starosti različne poglede in pričakovanja do odnosov. Pomembno je, da najprej pri sebi razmisliš, kaj si želiš od odnosa s fantom in česa si ne želiš. Si želiš le druženja, razmerja ali česa drugega? Če bi se s fantom spustila v odnos, je pomembno, da drug drugemu svoje želje in pričakovanja izrazita. Na ta način se lahko zaščitita in omogočita, da se bo odnos razvijal tako, kot bo obema ustrezalo.
Kako boš do fanta pristopil, pa je odvisno od tebe in tega, kaj ti je najbolj udobno. Lahko navežeš stik z njim v živo, pri čemer ti lahko pomaga njegova sestra oz. tvoja najboljša prijateljica. Morda lahko pomaga načrtovati srečanje, kjer bi se s fantom bolje spoznala in zbližala. Za začetek jo lahko prosiš tudi, naj mu preda tvoje sporočilo, če ti je preveč nerodno kar pristopiti do njega. Ali pa ga najprej kontaktiraš na družbenem omrežju. Možnosti je veliko in najbolje je, da izbereš pravo po svoji presoji.
Upam, da ti bo odgovor v pomoč. V primeru dodatnih vprašanj pa smo ti vedno na voljo.
Želim ti prijeten začetek tedna,
Anja Rakovec, mag. psihologije