Pozdravljeni,
S fantom sva skupaj ze 3 leta je drugace super, delaven ljubec fant edino z zivci ima probleme.. Recimo ce neka stvar ne gre tko kokr bi mogla it, sfali na cesti kaksn odcep, neki ne dela tako kot bi moglo in ga cisto vrze iz tira in postane extra jezen, zacne unicevati stvari, se dret na te stvari kdaj tudi name ker sem zraven in res nevem kako nej odregiram v teh momentih? Osebno se zelo slabo pocutim in me po telesu zacne kar malo mraziti ko se zacne jeziti ker me je strah da se bova skregala zaradi moje napacne reakcije oz takrat ga vse zelo zivcira in moram res paziti kaj pocnem/govorim ker hitro postane jezen name potem.. imate mogoce kaksen nasvet kaj narediti v taksnih trenutkih?
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš o fantu, s katerim si v razmerju. Čeprav je super fant, si pri njem zaskrbljena v povezavi z njegovimi izbruhi jeze, ki so pogosto tako intenzivni, da lahko privedejo tudi do uničevanja stvari in kričanja. Predstavljam si, da se takrat počutiš nelagodno in zaskrbljeno, hkrati pa si v dvomih kako se ustrezno odzvati, da ne bi tvoj odziv njegove reakcije še okrepil.
Sprašuješ kaj narediti v tistem trenutku. Svetujem ti, da razmisliš kako se odzvati, da lahko sebe zaščitiš v največji meri. V navalu teh intenzivnih čustev, ki jih tvoj fant obvladuje in izraža na nekonstruktivne načine, obstaja manjša verjetnost, da te bo slišal, v kolikor bi želela z njim komunicirati. Vsekakor pa te spodbujam, da to, kar si zapisala na svetovalnico naglasiš - da mu na iskren in spoštljiv način poveš, kako se počutiš, kadar se odziva tako burno. Na ta način boš imela priložnost videti kakšen je njegov uvid v njegovo odzivanje - se zaveda, da se tako močno vznemiri že za manjše stvari? Če se zaveda, ali je pripravljen glede tega kaj spremeniti? Če je, kako si mu lahko tukaj v pomoč ti? V kolikor se tega ne zaveda - koliko ti je pripravljen prisluhniti in o tem razmisliti ali pa svoje vedenje morda spremeniti? In kaj bi zate pomenilo, če na tem ne bi bil pripravljen delati - je to nekaj, kar lahko pri njem sprejmeš? Se še vedno počutiš prijetno v takšnem odnosu?
Verjamem, da sem z mojim odgovorom pri tebi odprla še več vprašanj. Kljub temu pa bi želela izpostaviti, da se mi zdi pomembno, da o njih razmisliš in skušaš na ta način najti odgovor na svoje vprašanje, s katerim prihajaš na svetovalnico. V kolikor pa se ti pojavlja še kakšno vprašanje, si dobrodošla, da se ponovno oglasiš.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije
• Ma
Majcizmajci
Pozdravljeni,
Hvala za odgovor ampak zdaj prihajam z drugacnim vprasanjem.. Kako koncati zvezo z njim? Sem probala ze 2x in vedno je najprej jezen name, se dere name, me krivi za vse, govori da bom po enmi tednu ze spala z drugim potem pa se zacne jokat in mi obljubljat kako se bo spremenil, kako me nebo imel nihce tako rd kakor on in seveda ga imam se rada in grozno se mi smili ker nima nobenega, niti enega prijatelja razen druzina katera mu ne nudi najvec opore in ljubezni.. Zato tako dolgo vztrajam ker nima nobenega in grozno me je sram da sem spet v zvezi kjer me moski ne spostuje in ne ravna z menoj kakor so zasluzim.. Imam dve najboljsi prijateljici in eni si neupam povedati niti ene stvari ker mi je res tako grozno da sem spet pustila da se fant obnasa tako do mene.. trenutno sva na dopustu in sem zacela opazati da vedno krivi mene za vsako stvar oz me pr vsako stvari zacne gaslihtat.. Zadnic sem mu oz trgovine narocila navadn sendvic samo s sunko ne nakoncu je prinesel trikotnega s sunko in sem bila valda malo razocarana ker pac sunke res ne maram in sem mu ze veckrat to omenila ampak potem mu itak nikol v 3letih se jisem omenila tega, bla sm js kriva pa je trdiu da sm jezna tko k zmer ceprov sm bla sam mal razocarana in sm mu povedala in je blo vse narobe js sm bla kriva ker mu nism rekla ceprov sm in ja nevem res mi je tezko nevem kako naj pridem vn iz tega? Grozn mi je ler sm tok casa to trpela in zdj je tok tezko it stran..
• Ma
Majcizmajci
Rada bi se dodala da mi je grozno tezko oditi tudi zaradi njegovega psa zatadi katerega se tudi ogromnokrat skregava ker rata zivcen tudi zaradi njega ce ga ne poslusa in ga tepe ne samo malo po riti in jaz poskusam braniti psa ker ni resitev da se pes boji in potem uboga ampak on misli da mora psa tepst da se ga bo bal in potem zaradi strahu ubogal.. men se to ne zsi prov sm veckrat ze povedala ampak vedno se je koncalo z napadom name tako da sem se zal jaz morala prevzeti kaznovanje psa zato da vsaj tepen ni.. jooj res mi je tezkooo nocem se 1x cez vse to.. Spakirat miljon stvari, se poslovit od njegove babi in iti po 6letih odkar sem se odselila od doma zivet nazaj k mami.. sam rada bi svobodo z njim se pocutim tako ujeto ampak tako me.je strah konca..
• Uredništvo
Urška Pisar
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pišeš, da si že dvakrat skušala končati razmerje s fantom, vendar se tvoj poskus ni končal tako kot si si želela. Fant ti je s svojim odzivom ponovno pokazal vse tisto, kar bi si želela spremeniti - njegove jezne odzive, ki se kažejo preko kričanja, vzbujanja občutkov krivde in le malo uvida v svoje odzivanje. Čeprav si do teh spoznanj prišla že večkrat in imaš občutek, da v razmerju nisi spoštovana in slišana, ti je neprijetno ob misli, da bi ostal sam. Verjamem, da se soočaš s težko odločitvijo, kjer se prepletajo najrazličnejša čustva - žalost, obup, zaskrbljenost, občutki krivde.
Sprašuješ kako naj končaš razmerje z njim. Spodbujam te, da sama pri sebi razmisliš na kakšen način bi ti bilo to najlažje storiti. Glede na to, da si to skušala že dvakrat, bi se mi zdelo pomembno, da razmisliš če je v tem razmerju še kaj takšnega, kjer bi se dalo uvajati spremembe, ki bi ti omogočile da bi se počutila bolj sprejeto. V kolikor je odgovor na to vprašanje ne in meniš, da je najboljša odločitev zate razhod, potem je pomembno da po sprejeti odločitvi v tem tudi vztrajaš. Čeprav je težko in imaš v mislih vse kar si opisala zgoraj. Čez čas se na spremembe prilagodimo, ne glede na to, da se sprva zdi težko. Pomembno se mi zdi izpostaviti, da si za svojo srečo v prvi vrsti odgovorna ti, zato moraš najprej poskrbeti zase. Razmisli tudi, če ti je lahko v teh trenutkih, kdo v oporo.
Lepo te pozdravljam,
Urška Pisar, mag. psihologije