Pozdravljeni!
Všeč mi je fant ki je malo mlajši od ene.
a mi ni veliko mar saj je le par mesecev.
Sicer je zaljublen v eno drugo a ona ni vanj.
Šele sedaj sem spoznala kako dobro se razumeva in sem ugotovila da mi je všeč.
Nevem kako naj mu povem saj me je strah da bi se kdo norčeval iz mene.
Imate morda kakšen predlog?
Lp.123
čl
človek
Pozdravljena,
Če te je strah da bi se ti kdo smejal/se norčeval naredi to na samem. Če pa te je res strah najprej počakaj in ko si v njegovi družbi nekako namiguj da si mu všeč morda boš tudi ti njemu.
L.p človek
12
123
Prosim pomagajte mi z mojo težavico s fantom
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena punca!
Hvala, da si svoje vprašanje zapisala na našo svetovalnico. Praviš, da ti je všeč fant, njemu pa je sicer všeč drugo dekle. Zavedati se moraš, da na fantova čustva težko vplivaš. Morda se njegova čustva ne bodo spremenila, četudi mu poveš svojo situacijo.
S tem, da imaš simpatijo, sicer ni nič narobe, čeprav se med vrstniki včasih res zgodi, da se zaradi tega zbadajo in norčujejo. V veliki večini primerov pa ne gre za nič hudobnega, zato lahko takšne komentarje enostavno poskušaš preslišati in se zaradi njih ne obremenjuješ. Fantu seveda lahko zaupaš, da ti je všeč. To lahko narediš takrat, ko sta sama in tako zmanjšaš možnosti, da bi kdo slišal. Lahko mu pošlješ tudi kakšno lepo sporočilce ali ga povabiš na sprehod, v kino.
Bodi lepo!
Lea Prinčič, mag. psihologije
12
123
Hvala za nasvet
Juti je valentinovo in morda mi kaj uspe☺️
Hvala za nasvet
Lp 123