Zdravo!
Z fantom sva skupaj 1 teden in ko se dobiva, hoče vedno čas z mano preživeti v postelji. Nič druga ne želi delati samo seks je tisto kar ga zanima in samo to počne z mano. Počutim se kot da me sploh nima rad, ceprav on pravi da me ljubi do vesolja ampak hoce mene samo za seks. Nevem kaj naj naredim.
Pomagajte!
Lp in hvala naprej.
• Da
Daša
Pusti ga, izkorisca te za sex. Se posebej, ce si ti tega ne zelis! Pusti ga in pocakaj na nekoga, ki te bo vreden. Sploh pa, tako hitro si se podala v spolnost... Prehitro!!
• Uredništvo
Benjamin Bušelič

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
za začetek bi se ti rad zahvalil za tvoje vprašanje, v katerem se sprašuješ kaj narediti v zvezi s fantom. V svojem vprašanju si napisala, da je vajina zveza še dokaj sveža in sta skupaj malo več kot en teden, pogrešaš pa občutek, da bi se počutila ljubljeno s fantove strani. Opisuješ občutek, da hoče od tebe zgolj spolne odnose.
Partnerski odnosi združujejo dva posameznika, ki si pogosto delita skupne interese, poglede, cilje in želje. Kar nekaj časa traja, da fant in dekle s pogovori in druženjem raziščeta, spoznata in med seboj delita te vsebine. Na podlagi tega se počasi med njima gradi varnost in zaupanje, krepi se občutek ljubljenosti in s tem med njima vedno bolj nastaja varen prostor za njuno spolnost. To ne pomeni, da si ves ta čas spolnosti ne želita, ampak da šele, ko se dovolj spoznamo med seboj, začnemo čutit sproščenost za deliti tudi del svoje najgloblje intime – svoje telo. Če se ta spolnost zgodi prehitro, nastane občutek, ki ga tudi sama opisuješ – občutek, da fanta ne zanimaš ti (tvoja razmišljanja, doživljanja, tvoji hobiji ipd.), ampak tvoje telo. Iz tvojega pisma zato čutim, da je tisti prvi del, ki je pravzaprav ključen za to, da bo lahko tudi spolnost prijetna, lepa in izpolnjujoča, pri vama umanjkal in ga pogrešaš. Dobro si začutila, da je čas, da v vajinem odnosu prostor najprej namenita vajinemu povezovanju skozi pogovore in druženje ob drugih dejavnostih. Med tem, ko gresta skupaj v hribe ali pa poležavat ob jezero, igrat družabne igre, morda na sprehod po mestu ali pa v teh dneh pomagat komu, ki je bil oškodovan v letošnjih poplavah. To so lahko odlične priložnosti za pogovore o tem kaj kdo od vaju ceni, kaj mu je najpomembneje v življenju, česa ga je strah, kaj ga veseli, kaj sta v življenju že doživela, v kakšnih družinah sta odraščala in kako doživljata svoji družini ipd. Komunikacija je v medsebojnih odnosih zelo pomembna. Tudi v partnerskih odnosih je za uspešen in izpolnjujoč odnos dobro, če si partnerja med seboj uspeta jasno povedati stvari, ki ju skrbijo prav tako pa tudi izpostaviti stvari, ki so jima pomembne. Na drugi strani pa je partner pripravljen tem stvarem prisluhniti in jih tudi v neki svoji meri upoštevati.
Predlagam ti, da se poglobiš in raziščeš tudi to, s kakšnimi občutki si vstopila v ta vajin odnos, kje so bili občutki ljubljenosti preden je prišlo do spolnih odnosov – predpostavljam, da si v zvezo vstopila z občutki ljubljenosti s strani fanta, ki pa so zaradi prehitrega vstopa v intimo izzveneli. Na ta način boš lahko našla že poznane občutke v odnosu in to predstavila tudi fantu (npr. da so ti bili všeč dnevi, ko sta šla skupaj na pijačo in tam klepetala o različnih stvareh iz vajinega življenja, zato spodbudi fanta, da to večkrat ponovita).
Pomembno je tudi, da pri sebi razmisliš kako se sama počutiš glede spolnih odnosov in kdaj je zate, po tvojem doživljanju odnos dovolj globok, varen in trden v zaupanju, da boš čutila, da fant vidi najprej tebe in ne spolnost (to pomeni, da bo hotel bit s teboj ne glede na to ali bosta imela spolne odnose ali ne; veselil se bo druženja s teboj zato, ker si mu ti tako fajn in ne zato, ker bosta imela spolne odnose).
Varnost v odnosu in želja po spolnosti zori z razvojem samega odnosa, obenem pa tudi z odraščanjem in razvojem nas samih.  Ko smo mlajši in svet partnerskih odnosov in spolnosti še spoznavamo, potrebujemo za raziskovanje teh delov odnosa več časa in dobro je, da si ta čas tudi vzamemo.
Če počasi zaključim, bi povzel to pisanje z naslednjim: želim ti, da v odnosu začutiš, da te ima fant resnično rad - da želi imeti tebe in ne tvoje telo, ti pa pri sebi razmisli, kako bi ti fant naj to pokazal. To ti v  odnosu pripada in glede tega te mora fant vzeti resno. V kolikor tega ne bo zmogel, ne bo zmogel s teboj graditi varnega in ljubečega odnosa, ki pa je potreben za vključitev spolnosti v odnos. Ob tem bi tudi rad opozoril, da je za zdrave spolne odnose zelo pomembna tudi primerna zaščita, glede česar je dobro, da se pozanimaš in zaščitiš tudi na tem področju. Za konec ti želim veliko sreče v raziskovanju in odkrivanju odnosov. Upam, da boš uspela pri sebi najti stvari, ki so ti pomembne in jih tudi uspešno povedala fantu, ter tako zaživela v odnosu v katerem se boš počutila ljubljeno in boš vedela, da te ima fant rad.
Lep pozdrav in prijeten preostanek poletja,
Benjamin Bušelič, Bachelor of Science (republika Avstrija)
• Ml
Mladostnik
Pozdravljena!
Prebral sem sporočilo. Zdi se mi da bi se morala s fantom osebno pogovoriti o teh stvareh in narediti tako da bom vama obema prav. Povej mu da ti to ni ušeč.
Lp, mladostik