Vcasih za vikend spim pri fantu. Opazila sem, da se ne tusira redno in ne umiva zob. Meni je to grozno. Zaradi tega potem niti ne sexava ker mene to odvraca. Kaj naj naredim? Vem da ce mu direktno recem mu bo neprijetno in slabo. Sem tudi probala to foro da ce se greva skupaj tusirat, ampak ni za. Najprej sicer rece ja, potem pa oblezi/obsedi na kavcu pred tv. Kaj naj? S tem totalno ubija odnos med nama.
• Uredništvo
Martina Bošnjaković

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Praviš, da te moti fantova higiena, vendar ne veš, kako bi mu to na prijazen način povedala.
Prav je, da mu poveš, kaj te moti v vajini zvezi, kajti v nasprotnem primeru se bo težava verjetno samo še stopnjevala, obenem pa se zaradi tega med vama lahko razvijejo zamere. Ključno je, da fantu pristopiš na spoštljiv in neobsojajoč način, če ne, se bo verjetno odzval obrambno. Pozorna bodi, da ne kritiziraš njegove osebnosti, tega kakšen je, temveč naslovi, kaj te moti glede njegovega vedenja, ali še bolje, kaj bi si želela glede njegovega vedenja (npr. veliko bi mi pomenilo, če bi malo več pozornosti posvetil higieni). Lahko mu poveš, da ga imaš zelo rada in ti veliko pomeni vajina bližina, vendar te njegova higiena pri tem nekoliko odvrača. Predlagam, da mu to poveš enkrat, ko bosta na samem in v čim bolj sproščenem vzdušju.
Upam, da ti bo moj odgovor v pomoč in da bosta skupaj razrešila težavo.
Lepo bodi,
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)