Pozdravljeni,
Sem 21 let stara študentka v vezi z fantom ki bo kmalu star 30. Skupaj sva pol leta, imava lepo vezo, se spoštujeva in imava drug drugega zelo rada ter se obožujeva in konec tega leta sva imela plan si poiskati stanovanje ter se skupaj preseliti. Čeprav sem še študentka s študentskim delom veliko zaslužim in še z drugimi prihodki mesečno dobim dobrih 1400€, fant je do zdaj imel dobro službo kjer je imel zelo lepo plačo, se pravi oba sva finančno lepo "stala". Od nekdaj sem bila zelo ambiciozna, imam zastavljenih veliko ciljev in tudi načrtov kako dobro zaslužiti in sama sebi zagotoviti lepo življenje, preprosto si ne predstavljam da bi morala živeti "skromno" (nimam nič proti ljudem, ki tako živijo, ampak če vem in imam plan kako priti do dobrega zaslužka zakaj tega nebi izkoristila?) vse je bilo lepo in prav dokler fant pred kratkim ni dobil odpovedi kar me je zelo šokiralo, prav tako njega in zdaj je v iskanju nove službe. Problem je da je do te službe prišel preko vez, končano ima samo srednjo šolo in ker dobre službe danes ne ležijo po cesti sploh pa ne za te ko imajo samo srednjo šolo me skrbi da bo fant pristal v neki službi na minimalcu...morem omeniti da se iz tega besedila se lahko razume da sem mogoče kaka "lovača", ampak preprosto si ne predstavljam, da bi že zdaj več zaslužila od svojega 8 let starejšega fanta in seveda glede cen najema stanovanj lahko pozabim na skupno selitev v stanovanje konec leta. Pa tudi od nekdaj sem zelo pridna, delovna in vem da si zaslužim dobro življenje. Morem še povedati da nikoli ne bi živela na račun nekoga drugega oz si poiskala bogatega moža da bi me preživjal in da tako nebi rabila delat - ne tega nočem in ne želim, želim si da bi oba z fantom si ustvarila lepo življenje, skupaj da bi oba 50/50 prispevala k temu, da bi si zgradila lepo hišo in oba bila srečna. S fantom sva zelo zaljubljena in ga zelo vidim kot očeta svojih otrok in se želim postarati z njim karakterno je krasen moški ampak me je groza ko pomislim kakšno življenje bi imela, če bi on delal nekje za minimalca,... zaenkrat še ga ne bom pustila, počakala bom da vidim kaj si bo našel, ampak vseeno rabim nasvet kaj je najboljše narediti,...
lep pozdrav
ru
rumio
Zdravo in enako jaz imam 1400 evrov plače in imam samo srednjo šolo ampak mi je ratal najti dober šiht, realno je pa trajalo da sem to najdel.
Imam filing, da če tvoj fant ne bo najdel dobro plačan šiht vsaj v enem letu ali dveh mu boš dala konc, vse drugo kakor sem bral je super pri vama edino služba je tista, ki za zdaj malo škripa. Upam, da mu rata čim prej drugače pa bi blo škoda, da bi bilo zaradi tega konec.
Pač počakaš tolko dolgo kakor lahko, lahko mu pomagaš pri tem, če poznaš koga.
ka
katastrofa
Zal mi je da to morem pisat, ampak mislim da zelo pretiravas. Denar ni vse! Tudi ce imas minimalca se da normalno in zelo lepo zivet, ne vem kaj je s tabo narobe, da imas tako razmislanje, jaz bi se na tvojem mestu zelo zamislila in sploh da premislujes, da ga bi zapustila zaradi njegove place, kljub temu, da se imata rada ali pa ga ti ocitno nimas in hoces samo denar, ceprav pravis, da ne bi imela moskega, ki te prezivlja. Mislim da si res zelo razvajena punca, ki ji ni nikoli dovolj, ocitno so tvoji starsi tudi bogatasi in te tako vzgajali, da je denar vse. Meni se take osebe smilijo in res se malo zamisli nad svojim razmisljanjem!!
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, te skrbi fantova brezposelnost. Želiš si odnosa, v katerem bi oba s partnerjem približno enako finančno prispevala in imela dovolj denarja za nakup nepremičnine. Ne želiš si živeti skromnega življenja, saj se ti zdi, da si zaslužiš boljše.
Razumljivo je, da te fantova brezposelnost navdaja s skrbjo, sploh če ti je finančno blagostanje zelo pomembno. Dobro bi bilo razmisliti, kako pomembna ti je finančna situiranost tvojega partnerja in ali bi si zvezo z njim, kljub temu, da bi služila več kot on, še želela. Tvoje sporočilo je namreč precej protislovno. Omenjaš, da imata s fantom res odlično zvezo in da bi si z njim rada ustvarila družino, po drugi strani pa ob njegovi izgubi službe že razmišljaš, ali bi ga pustila.
Predlagam ti, da poskušaš svojega fanta karseda podpreti pri iskanju nove službe. Morda ima kakšno možnost nadaljnjega izobraževanja (visoka ali višja šola), ki bi mu lahko prinesla večjo konkurenčnost na trgu. Morda lahko opravi tudi kakšen tečaj, s katerim bi lahko opravljal kakšno dobičkonosno dejavnost. Trenutno je povpraševanje po kadru zelo veliko na praktično vseh področjih, tako da obstaja velika verjetnost, da bo možnih zaposlitev na pretek in si bo lahko izbral takšno z boljšimi delovnimi pogoji.
Kot zadnje bi bilo dobro razmisliti, ali si pripravljena pri zvezi kdaj dati več kot zgolj svojo polovico obveznosti, dela in truda. Zveze pogosto niso “50/50” kot praviš – ko se partner znajde v težkih časih (bodisi zaradi bolezni, izgube službe, skrbi za ostarele starše ali otroka ipd.), je dobro da ga drugi podpre in prevzame nekaj odgovornosti nase. To dejstvo ostane, tudi če se odločiš prekiniti zvezo s trenutnim fantom in si poiskati koga drugega. Ko se odločiš za dolgotrajno zvezo se zavežeš, da boš partnerja podpiral tudi, ko mu bo težko. Vzpodbujam te, da razmisliš, ali bi v trenutni zvezi kaj takega bila pripravljena storiti.
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije