Pozdravljeni,
Torej s fantom sva skupaj ze 2 leti od tega ziviva akupaj 1leto in sva nasploh vecinoma casa skupaj, 3x na mesec se mogoce vidim s prijateljicami in ni to problem ker.tudi sama rada prezivljam cas z njim, problem je ker junija s fantom odhajava za pol leta potovati in bi s prijateljicami pred tem rade se same odsle na 5dnevno potovanje ker se nikoli nisem bila toliko casa brez njiju in bi rada prezivela par dni samo z njima tako kot vcasih, ker vem da ju bom zelo pogresala.. Problem je ker je fant ravno vceraj rekel da naalednji mesec nesmeva nikamor ker imava se veliko stvari za urediti preden greva in denar ker sparava ze toliko casa.. Problem je da me je strah povedati fantu za potovanje ker mislim da bo zelo jezen, ker bo moral biti 5dni sam in ker bom zapravila denar.. Res sem v stiski ker me je strah da ko mu bom povedala da se bova skregala in bom mogla spet razocarati prijateljice ali pa koncati z njim ker imam res obcutek da nebo zlepa sprejel.. Zelo me boli da sem v taksni situaciji ko sem ujeta med dvema bregovoma in vsi 3 mi pomenijo najvec na svetu in nocem nobenega od njih zgubiti ampak mislim da se bom nakoncu rabila odlociti ali zanj ali za potovanje in me res ubija ker nevem kaj naj naredim, niti kako nej mu povem.. Vsi 3 so mi isto pomembni in res nocem nobenega od njih razocarati, na trenutke si zelim da bi bila cisto sama da nebi nikoli rabila sprejemati taksnih odlocitev.. res nevem kaj naj naredim ne upam si niti povedati prijateljicam da se nisem povedala fantu.. ugh grozno kr umrla bi rada
• Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Slišati je, da si v precejšnji stiski, saj se ti zdi, da moraš izbrati med prijateljicami in svojim fantom. S prijateljicami bi se rada odpravila na nekajdnevno potovanje, saj ju nekaj časa ne boš mogla videti, vendar pa te je strah odziva tvojega fanta, ki se s tem najverjetneje ne bi strinjal. Ne želiš si izbirati med fantom in svojimi prijateljicami, vendar pa se ti zdi, da si v to prisiljena.
Morda bi se bilo dobro ustaviti in razmisliti, ali si v situaciji res prisiljena izbirati in od kod izvira strah, da boš eno stran razočarala. Strah lahko npr. izvira iz tvojih preteklih izkušenj. Imaš s fantom že podobne izkušnje, da je bil jezen nate, ker nisi naredila tega, kar je zahteval?
Morda si se pri razmišljanju o situaciji ujela v katero od miselnih pasti – ko razmišljaš o tem, da bi s fantom, zaradi potovanja s prijateljicami, bila v nesporazumu, si že predstavljaš, kako bosta šla narazen, če s prijateljicami ne boš mogla iti na potovanje, se ti zdi, da ju boš izgubila ipd. Temu pravimo katastrofiziranje, pri čemer si govorimo, da se bo zgodilo najslabše, če nečesa ne naredimo.
Fantu o svoji odločitvi vsekakor moraš povedati. V primeru, da se s tem ne bo strinjal, mu spoštljivo razloži, da je to tvoja odločitev in zahtevaj, da jo spoštuje. Navsezadnje si odrasla in lahko sprejemaš lastne odločitve, brez da bi za to potrebovala njegovo dovoljenje. Kar se tiče denarja, pa si boš potovanje najverjetneje plačala sama, tako da on pri tem, kako porabljaš lasten denar, ne bi smel imeti besede.
V kolikor bo želel zaradi potovanja odnos s tabo prekiniti, bi bilo dobro razmisliti o tem, ali je vztrajanje v odnosu s tem fantom zate res dobro. Osebi, ki bi raje prekinila stik s tabo, kot razumela, da imaš v življenju še druge ljudi, ki ti veliko pomenijo, namreč zagotovo ni najbolj mar za tvoje dobro.
Upam, da ti moj odgovor pomaga postaviti stvari v perspektivo.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije