Pozdravljeni!
Mene pa zanima kako povedati najbolsi prijateljici da sem zaljubljena v istega tipa kot je ona. Ona ni z njim obe ga imava kot simpatijo. Strah me je da bo jezna. Mislim da bi znala biti sam js sem z njo iskrena in to da skrivam te stvari pred njo me kar muci
Lep pozdrav -
Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Zaljubljenaa,
v obdobju mladostništva ni tako nenavadno, da je prijateljem všeč ista simpatija, saj prijateljujemo z nekom, ker imamo podobna prepričanja, interese, tudi okuse. Predlagam ti, da najprej pri sebi razmisliš, kaj ti je na fantu všeč, ali bi si želela zvezo z njim. Potem pa se o svojih občutkih odkrito pogovori s prijateljico. Morda boš presenečena in prijateljica že nekaj časa več ne goji čustev do tega fanta. Vsekakor pa moraš biti pripravljena tudi na to, da bo ob tvojem priznanju presenečena in jezna. Pomembno pa je, da se obe zavedata, da se v obdobju mladostništva naše simpatije lahko zelo hitro menjavajo - en mesec nam je všeč en fant, drug mesec drug, ... Pravo prijateljstvo pa traja dalj časa, če je res tisto pravo, lahko tudi celo življenje.
Če boš imela še kakšno vprašanje, nam kar piši in ti bom odgovorila.
Želim ti čudovite praznične dni in te lepo pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologijeCitiraj