Zivjo
Ze 7 mesecov imam fanta in da sem povedala starsem sem potrebovala kar nekaj casa ker nisem vedela kako bodo to sprejeli. Bili so veseli.Potrebovala bi nasvet kako bi ga lahko predstavila doma ker nocem da bi izpadlo prevec cudno. Zelim pa si da bi lahko kdaj sla k njemu ali da bi on prisel k meni.
hvala
Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Jana,
Najprej bi se ti rada opravičila za pozen odziv. Razumem, da ti je fanta nerodno predstaviti staršem in da se mogoče tudi ti bojiš spoznati njegove starše. Glede na to, da si doma že povedala, da imaš fanta in so bili tvoji starši tega veseli, pa si predstavljam, da se ga tudi veselijo spoznati. Si mogoče z njimi govorila o tem, da bi ga rada pripeljala domov, vendar se bojiš, da bi bilo čudno? Mogoče bi ti takšen pogovor lahko pomagal, da se boš počutila manj na trnih.
Kar ti lahko svetujem je še, da če ti bo postalo malo nerodno, to enostavno sprejmeš. Čisto normalno je, da ti je malo neprijetno domov pripeljati prvega fanta. Marsikdo se počuti enako. Gre namreč za novo situacijo v katerih je prisotno cel kup dvomov, ki se nam takrat pletejo po glavi. Čeprav so ti občutki neprijetni, pa niso škodljivi in pred njimi ni treba bežati. Lahko ti zagotovim, da bodo čez čas zbledeli in da se boš lahko sprostila. To se bo zgodilo še hitreje, če boš te občutke sprejela, namesto, da jih odrineš. Kot sem omenila na začetku, pa se o strahu, ki si ga omenila, lahko pogovoriš tudi s starši.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije