Pozdrajeni,
Mi se nekaj casa druzimo z enimi in tam mi je vsec en fant..prablem pa je ker mi ze od poletja ne gre iz glave in me to tudi moti in vsakic ko se pogovarjam z njegovo sestra ali bratom imam obcutek da me spominja na njega. Problem pa je ker on trenira v drugem kraju (nogomet) in je v akademiji torej je celi teden tam, tudi pocitnice ima kasneje kot mi. Skrbi me kaj naj naredim saj vem da bi mi pomagalo da bi vzpoztavila stik z njim ampak to ni mogoce, saj so tudi ostali clani druzine zelo zasedeni. Upam da mi boste lahko pomagali.
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Mogoče ti bo v pomoč rek: Ljubezen ne pozna meja. Potrebuje pa žal ogromno prilagajanja. Prepričana sem, da če bi fant želel biti s tabo, bi se za to tudi sam potrudil najti čas. Žal pa niso vsi ljudje primerni za zvezo na daljavo. Potrebno je ogromno prilagajanja.
Morda stopi v stik s fantom preko spletnih aplikacij in ga najprej poskušaj spoznati. Če ga boš zanimala, se bo zagotovo potrudil in našel čas, da te spozna. Hkrati pa ko se bosta spoznala, bosta videla ali bi vama zveza na daljavo odgovarjala.
Upam, da sem ti odgovorila.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije
wo
wolfie_928
Jaz sem se med prejšnim šolskim letom preselila in ga tam dokončala potem pa prepisala an drugo šole.Na začetku mi je bil všeč fant iz mojega razreda potem smo pa šli mi in še en razred na tabor in sem spoznala novega fanta in čez par mesecov mi je postal všeč in nisem bila več v prejšnjega.Vsak dan se pogledava kar mi je zelo všeč.Samo mi vse moje prijateljice govorijo da je zelo grd,nesramen glup itd. in tudi govorijo kako sem lahko v njega(čeprav se ne obremenjujem z tem)Problem je ker nevem če je vame čeprav imam malo občutka da je in nevem zakaj.
Uredništvo
Lea Prinčič
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Veseli me, da se ne obremenjuješ s tem, kar pravijo prijateljice. Všeč ti je lahko fant, četudi ga tvoje prijateljice ne marajo. Sprašuješ pa se, ali si tudi ti všeč fantu. Na to lahko sklepaš iz določenih signalov, npr. ali te fant večkrat pogleda, ti nameni pozornost ipd. Z njim lahko poskušaš tudi kaj spregovoriti in iz njegovega odziva boš morda lahko sklepala, ali si fantu simpatična. Morda lahko razmisliš o načinu, kako bi se lahko z njim družila, ali imata morda kakšne skupne prijatelje ali kaj podobnega.
Lepo bodi!
Lea Prinčič, mag. psihologije