zdravo,
srecno novo leto najprej.
leto ki se ni glih dobro zacelo za mene...v glavnem...s fantom sma se zelo sprla na silvestrovo ki je hkrati bila najina obletnica (imela sma eno leto)...ko sem se zdrla na njega in mu povedala kaj si je za moje pojme zasluzil, sem bila prepricana da hocem koncat zvezo, ker je vedno znova un znova delal isto napako ki sem mu je ze tolikokrat izpostavila da se naj popravi oz. poskusa popravit pa nic od njega...mislila sem za silvestrovo ostat pri njemu, na koncu si niti nisma voscila srecno novo leto....danes mu namensko nisem nic pisala, ker sem hotela da se on prvi javi, da prizna da je naredil napako in da ga pustim...javil se je proti veceru, ker se je tudi on jokal in se spraseval ce ga bom pustila...ampak ga ne morem...strah me je da bom zgubila edino osebo ki me je najbolj razumela in dojela, osebo ki ima rada vsako mojo imperfekcijo, osebo s katero sem se labko pogovarjala 24/7 brez da bi postal pogovor dolgocasen...srce se mi trga, nemorem se vstat iz postelje, nic ne morem...zraven vsega tega, kot da ze ni dovolj hudo da se moram odlocit ce mu dam se eno sanso al ne, mi bliznji kolegi pravijo da je kreten in da si zasluzim bolsega fanta...ampak nimam upanja da bom sploh koga nasla, ker se nihce ne zanima zame...se mok zdajsnji fant, sma bila prijatelja 4 leta preden sma se drugace odlocila...ce ga pustim, nimam upanja za svoje ljubezensko zivljenje...ce ga ne pustim, me je strah da bom spet trpela zaradi te iste napake ki jo dela...poleg tega vem da mu je zelo mar za mene, in vem da mu bo grozno hudo in nevem ce mu lahko to naredim...sem namrec oseba ki da druge osebe pred sabo...
bolj kot ne sem pisala sem zato da se malo izpovem...novo leto je, izpiti se blizajo pa se sprla sem se s fantom ki ga imam uzredno rada in bi ga rada pustila ampak hkrati ne...
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej naj se ti zahvalim za lepe želje in ti zaželim uspehov polno leto 2023.
Pišeš, da si se na zadnjo noč v letu sprla s fantom zaradi napake, ki jo ponavlja že nekaj časa. Čeprav si bila prepričana, da želiš razmerje končati, so se ti hkrati pojavljali dvomi, saj sta se sicer dobro ujela. Prav tako te je tudi strah, da bi bila sama in v prihodnosti ne bi našla kakšnega fanta, saj se, kot praviš, nihče ne zanima zate. Verjamem, da si zaradi vsega dogajanja žalostna, obupana in hkrati tudi jezna. Odpirajo se ti številna vprašanja, kar te še dodatno izčrpa in ti vzbuja strah. Predstavljam si lahko, da si resnično želiš najti rešitev, ki bi bila zate najboljša.
Verjamem, da je hudo. Ker ti je mar in ker ga imaš resnično rada. Ker si si želela, da bi vajina zgodba uspela. Čeprav si omenila, da pišeš zgolj zato, da se izpoveš, ti spodaj, v razmislek, pošiljam tole sporočilo. Seveda pa je povsem na tebi ali boš spodnje sporočilo prebrala in o njem razmislila.
V razmerju večkrat naletimo na konflikte in nesoglasja. Večkrat pride do prepirov - enkrat manjših, drugič morda do malo bolj resnih, zaradi katerih se sprašujemo o tem, če je sploh vredno in smiselno vztrajati. Seveda je takrat težko in se nam para srce. Pa saj kako naj se ne bi, če z osebo delimo toliko ljubezni in lepih spominov. Pomembno pa je, da v takšnih trenutkih resnično razmislimo ali lahko odpustimo, obrnemo list in gremo naprej, ne da bi to v preveliki meri vplivalo na naše razmerje. Ali imamo občutek, da se lahko iz tega prepira kaj naučimo, morda v prihodnje kaj spremenimo? Seveda se je potrebno pri tem zavedati, da spremembe zahtevajo svoj čas. Večje spremembe več časa, manjše spremembe pa seveda manj časa. Zato ti predlagam, da tudi sama razmisliš ali lahko fantu za to dejanje oprostiš, ga boš lahko obravnavala enako kot pred tem kar je naredil ali pa bo morda vajin odnos v prihodnje zaradi tega spremenjen? V kolikor lahko in se odločiš, da želiš vztrajati v razmerju, je iskren pogovor vedno dobro izhodišče. Pogovorita se in razmislita, kaj lahko vsak izmed vaju prispeva k temu, da bi bil vajin odnos v prihodnje boljši. Če pa imaš občutek, da se bodo njegova dejanja ves čas ponavljala in te bo to vedno znova prizadelo - je smiselno, da vztrajaš zaradi strahu pred tem kar te čaka v prihodnosti? Verjamem, da se ob njem počutiš varno - ker te ima rad in predvsem zato, ker te sprejema takšno kot si. Vendar sem tudi prepričana, da obstaja še kdo, ki bi te sprejemal in ljubil ne glede na tvoje napake. Zato upam, da tvoj strah pred neznanim in tem ali boš lahko v prihodnosti našla koga drugega, ne bo odločal o tvoji prihodnosti. Upam, da bo tvoja odločitev o vajinem razmerju izhajala iz tvoje želje po tem, da te nekdo spoštuje, sprejema, osrečuje. Da ti ne povzroča bolečine, ki te ovira pri normalnem delovanju.
V tem času, ko ti je hudo, razmisli o aktivnostih, ki te osrečujejo in ti pomagajo, da za trenutek preusmeriš misli. Dobro bi bilo, da poiščeš načine, da se razbremeniš in se osrečiš. Pa čeprav morda samo za kratek čas.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije
• Ml
Mladostnik
Pozdravljena!
Pogledal sem spročilo in ti svetujem da se s fantom pogovriš osebno in probita skupaj rešiti problem in se pogovoriti zakaj ti dela. Najhuje ločitev včasih če nisi dost močen si narediš samomor če si žalostna in neveš kako naprej. Morata skupaj prebiti led. Ostanite skupaj ker ko se enkrat ločiš boš res težko našla fanta no odvisno koliko si stara. Mene itak nobena nemara ker sem grd. Tako da želim srečo samo drugim če jo sam trenutno nimam in sem malo v skrbeh če jo bom dobil.
Upam da sem ti pomagal in imej lep dan še naprej.
Lp mladostnik