Oj jaz sem zaljubljena u fanta ki ima 19 let jaz jih imam pa 14 .ko sem ga uprasala koliko je lahko punca stara ne rekel 19 in nesme biti mlajsa jaz sem pa tako mocno zaljubljena kaj naj zdaj storim .ali je mozno da bova bila kdaj skupaj in zakaj noce mlajse punce
Di
Dijak
Pozdravljena!
Najprej bi odgovoril na tvoje vprašanje jaz sem fant in ti bom mogoče bolje pomagal. Vesel sem zate da si zaljubljena ker je to lepa stvar. Fantje nočejo iti z mlajšo punco naokoli zaradi tega ker to pomeni da je en fant nevem z eno besedo se prav reče za njega. Npr. Da si nemore poiskat starejše, kaj bo delal z najstnico itd... Pač kar ti lahko rečem ker zaradi okolice te verjetno noče meti ker se verjetno boki kaj bodo fantje rekli glede tega jaz poznam podoben primer sta bila ena punca ki je bila stara 13 let fant pa 18 let. In sta nakoncu zaradi okolice šla narazen. Lahko pa da te zaradi razlike v letih noče imeti. Predvidevam da ga je nečesa strah vsaj če si mu že povedala in priznala da ti je všeč. Bolje je da se z njemu pogovriš in ga vprašaš v čem je problem.
Upam da sem ti malo pomagal imej lep dan.
Lp dijak
Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Žal mi je, da se s tvojo simpatijo ni izšlo tako, kot bi si ti želela. Odnosi so lahko včasih zelo zapleteni, zato imaš vso pravico čutiti zmedenost, jezo, razočaranje. Razumljivo je tudi, da še vedno upaš na spremembo – da si bo fant premislil ali da ga boš nekako uspela prepričati v to, da bi poskusila graditi odnos kot fant in punca. Dejstvo pa je, da ljudi ne moremo prisiliti v nekaj, česar si ne želijo. Če dobro pomisliš, si lahko predstavljaš, da prisiljen odnos ali prisiljena čustva tudi ne bi bila pristna, temveč zlagana in zaigrana. Tega pa si verjetno nihče ne želi, kajne?
V kolikor fant, v katerega si zaljubljena, ne želi nič več od prijateljstva, moraš to spoštovati in sprejeti. Zaljubljenost bo, če ti fant še naprej ne bo izkazoval naklonjenosti, čez čas izzvenela. Tudi sama lahko seveda k temu pripomoreš: poskusi svoje misli preusmeriti drugam, osredotoči se na svoje prijateljske odnose, na šolsko delo ali se posveti kakšnemu hobiju. V vsakem primeru se poskušaj čim manj obremenjevati z vsem skupaj, saj se najlepše zaljubljenosti običajno razvijejo zelo spontano.
Vso srečo,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja