Pozdravljeni
Stara sem 15 let in imam fanta ki je star 19 let. Že dva meseca sva skupaj a poznava se 3 meseca. Pogosto začne temo o seksu. Nekajkrat je hotel dotakniti moji prsi in riti ampak jaz nisem dovolila. Pogosto mi pove da se bova poročila ko bom stara 18 in pogosto me vpraša ali mu bom rodila otroka. Vsakič ko se vidva ga vzburim in ko pride doma drka tako mi je rekel. Prosila sem ga naj ne govori z mano o tem ampak neuzpešno. Reklel je da ko bomo prvič imeli seks, ne bomo uporabljali zaščite. Rekel je tudi da ne bomo imeli sex dokler jaz ne bom stara 18 let edino če jaz želim prej. In moje vprašanje je naj mu zaupam ali pazim , kdaj in kam grem z njim. Kaj da naredim? Ljubim ga in ne morem brez njega ampak mal me straši to njegovo obnašanje.
Vnaprej hvala.
• Hm
Hmm
Hejj,
nisem svetovalka ampak... mogoce poiskusi fantu seenkrat povedati da te to moti in da prosis ce Lahko preneka. In ko bosta umela 1 Seks mu prosim NE pusti da seksata brez zascite.
lp
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Odločitev za prvi spolni odnos mora biti premišljena in vsekakor tvoja lastna želja, ne pa prisila partnerja. Še enkrat povej fantu kakšno je tvoje stališče, če te ne bo razumel, potem to očitno ni prava ljubezen z njegove strani. Nikogar se ne sme siliti v spolne odnose, tudi partnerja ne. Glede na tvojo starost se ti nikamor ne mudi, dovoli si zaupati svojim občutkom in sledi svojim željam. Kar pa se tiče zaščite, prosim ne dovoli, da te prepriča v to, da bi imela spolne odnose brez zaščite. Varna spolost je nujna, da si ne boš kasneje česarkoli očitala. Ogromno novih, lepih stvari te še čaka v življenju, ne dovoli, da ti fant narekuje tvojo zgodbo, spiši si jo sama.
Lepo poletje ti želim,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije