Pozdravljeni!
V prvem letniku mi je bil proti koncu všeč en fant, ki je za leto starejši od mene. Njegovi frendi so mi povedali, da naj bi bil on zelo sramežljiv pa da nna rad spoznava nove ljudi. Nism ga takrat še poznala, ampak ko so me povabili na košarko on in njegovi prijatelji je edino kar je rekel bil zdravo. No na nek način nisem vztrajala, kljub temu da mi je bil lušn. No in zdaj gre že leto proti koncu in so me spet povabili moji tako kot njegovi frendi na košarko in smo igrali mislim da 3 na 3 in sem bila z njim v skupini. Tisti dan se je skoz z mano pogovarjal pa mi tudi dal možnost, da napadam na koš kljub temu da nisem neki dobra. Dal mi je tudi kompliment, ki sicer dvomim da ga je on vzell kot kompliment, ampak meni je bil. Takrat sem videla, da ni tako zadržan in da je bolj odprt in uživala sem. Se pa vidi da je v šoli čist tak miren, ker sramežljiv ravno ni. In ja v šoli me sploh ne upa pozdravit, če že dvigne obrvi tak in to je to. In zdaj ne vem kaj naj ker sem ugotovila, da je res kul in da bi morda še enkrat poskusila.
• Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
všeč ti je fant, ti pa se v tej situaciji nahajaš malo med radovednostjo, upanjem in negotovostjo, kar je zelo razumljivo in običajno. Napisala si, da je fant drugačen v šoli kot je bil na košarki. Včasih nekoga vidimo v enem okolju, potem pa nas preseneti, ko ga spoznamo še drugače. Zdi se, da si pri njem opazila ravno to razliko, da v šoli deluje bolj zadržano, med družbo in pri košarki pa si doživela bolj sproščeno in prijetno plat njega.
Pomembno je, da ne poskušaš prehitro ugotoviti, »kaj to pomeni« in ali si mu zagotovo všeč. Iz enega druženja tega še ni mogoče vedeti, je pa seveda zelo lepo, da si se ob njem počutila dobro in da si dobila občutek, da se je trudil vključiti tudi tebe. To je lahko znak prijaznosti, zanimanja ali preprosto tega, da se v določenem okolju počuti bolj sproščeno.
Ker si napisala, da bi morda še enkrat poskusila, se mi zdi to super in zelo lepo. Ni treba, da narediš velik korak ali si takoj želiš razjasniti vajin odnos. Včasih je dovolj že majhen korak, npr. pozdrav v šoli, kakšna kratka opazka ali pogovor, če se srečata pri družbi ali športu. Tako lahko počasi vidiš, ali se tudi on odziva in išče stik.
Želim ti veliko poguma in vse dobro.
Živa Pirc, mag. psihologije