Dan
Zaljubljena sem v fanta in vem da je on v drugo ne vame in to me zelo globoko boli v šoli me hecajo z nemu .
Lp
Goba jurček
• ne
neki
hmmm, mogoče pa je on v tebe in te zato zafrkavjo z njim in samo skriva da ni.
lp
• Uredništvo
Špela Dugonik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala za sporočilo.
Ko je nekomu, v katerega smo zaljubljeni, všeč druga oseba, je povsem razumljivo, da začutimo žalost, razočaranje ali prizadetost. Takšne situacije lahko res bolijo, še posebej kadar si nekoga močno želimo.
Pomembno je vedeti, da to, da je on zaljubljen v drugo, ne pomeni, da je s tabo karkoli narobe. Čustev žal ne moremo izbirati ali jih prisiliti – ne svojih in ne tujih.
Še dodatno težko pa je, če nas zaradi tega drugi zbadajo ali se iz tega norčujejo. Takrat nas pogosto ne boli zgolj situacija kot takšna, temveč tudi občutek, da v njej nismo varni ali razumljeni.
Zanima me, kako to izgleda pri tebi? Kaj ti drugi govorijo oziroma kako se obnašajo do tebe? In kako si pomagaš v trenutkih, ko ti je najtežje?
V takšnih situacijah je dobro, da si občutke dovolimo začutiti in jih ne potiskamo vstran ali globlje vase. Pomaga lahko, če se umaknemo od stvari, ki nas še dodatno prizadenejo (npr. pogovorov o njem ali ljudi, ki nas zbadijo), in se opremo na dejavnosti ali ljudi, ob katerih se počutimo bolje.
Imaš ob sebi koga, ob komer se počutiš varno in sprejeto – osebo, ki zna poslušati brez obsojanja in s katero bi lahko spregovorila o tem, kaj doživljaš? Če trenutno take osebe ni, je lahko prvi korak tudi to, da razmisliš, ali je v tvojem življenju kdo (v šoli ali izven nje), ki bi mu lahko postopoma začela zaupati.
Prosim sporoči, kaj meniš o zapisanem.
Želim ti vse dobro,
Špela Dugonik, dipl. psihologinja (un)