Pozdravljeni
Zaljubljena sem v fanta ki pa meni da ga ne zanimam
Nevem kaj naj naredim
Že vnaprej se zahvaljujem za odgovor
gi
gigi
Če fant pravi ali kaže, da ga ne zanimaš, ga žal ne moreš prisiliti, da si premisli. Vem, da boli, ampak v odnosih mora biti interes obojestranski. Najbolj pomembno je, da se ne začneš spraševati, kaj je narobe s tabo. Če nekdo ne čuti enako, to ne pomeni, da nisi dovolj – samo pomeni, da ni prava oseba zate. Moj nasvet je, da mu daš malo prostora in opazuješ njegova dejanja, ne besed. Če se ne trudi, ne piše, ne išče tvoje bližine, si zaslužiš nekoga, ki bo. Ljubezen ne bi smela biti prepričevanje – morala bi biti naravna in obojestranska. Upam da boš okej <3
Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Čisto normalno je, da si zaljubljena in da te skrbi, če fant čuti enako. Včasih pač nekdo, ki nam je všeč, ne čuti isto – in to ni tvoja krivda. To ne pomeni, da je s tabo karkoli narobe.
Najbolj pomembno je, da ostaneš prijazna do sebe. Dovoli si biti žalostna, če si, hkrati pa se spomni, da te čakajo še mnoge nove simpatije in prijateljstva. Sčasoma boš našla nekoga, ki bo izbral prav tebe.
Lep pozdrav,
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije
Ba
Baby
Pozdravljeni
Pišem o enaki situaciji ki sem jo že enkrat napisala torej da mi je všeč fant ki meni da ga jaz ne zanimam. Še vedno vidim fanta vsak dan na hodniku v šoli in ne vem kaj naj naredim. Želim ga pozabiti a ne morem. Prosila bi za nasvet
Hvala že vnaprej in lep pozdrav
Uredništvo
Ajda Busija-Novak
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Vesela sem, da si se mi spet oglasila. Žal ljubezen ne izveni tako hitro kot bi si včasih želeli. Kako dolgo pa ti je ta fant že všeč?
Mogoče ti bo pomagalo, če se v prihodnjih nekaj tednih ali mesecih osredotočiš na svoje prijateljice ter na hobije. Kaj rada počneš v prostem času? Imaš morda kakšno aktivnost ali hobi, ki si si ga vedno želela poskusiti, pa ti še ni uspelo? Zdaj je mogoče pravi čas. Razmišljanje o drugih stvareh ti bo odvrnilo misli od fanta, ki te ne opazi.
Včasih pomaga tudi pisanje o naših čustvih. Pomembno je, da jih sprejmemo, na primer, če si žalostna ali jezna, da to žalost sprejmeš in opazuješ, kako se zaradi nje počutiš, kako se počuti tvoje telo. Potem lahko odpreš zvezek in poskusiš vsak dan zapisati nekaj stavkov o tem, kako si se tisti dan počutila.
Sčasoma ti bo lažje, samo potrpežljiva moraš biti. :)
Lep pozdrav,
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije