Dan
Imam fanta in ga imam zelo rado in on tudi mene me pa moti da rabim vedno jaz nekaj napisati prva nikoli pa on meni nic velikorat me tudi seena. Nevam kako naj mu povem da me to moti?
• Uredništvo
Lea Kopač

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Najbolje je, da ne ovinkariš in fantu kar iskreno poveš, kaj in zakaj te moti. Super je, da pogovor izvedeta v živo, saj bosta tako lahko oba predstavila svoje videnje in stališče. Predlagaj mu, da bi se rada pogovorila in mu povej, da te to moti. Bolj kot boš iskrena, bolj bo fant razumel tvoje stališče. Vključiš lahko tudi to, kako se ob tem počutiš in tako fantu predstaviš svoje doživljanje.
Držim pesti, da bo pogovor uspel in da najdeta dobro rešitev!
Lea Kopač, mag. psihologije