Torej zanima me ali je pametno, da prek spleta followam fanta, ki mi je bil všeč a ni več na naši šoli. Nevem kako naj drugače vzpostavim stik z njim. Imate kakšen predlog če mu potem če me bo followal nazaj kaj napišem? Kaj in kako? Drugače se pa poznama samo na videz in nič več.. na žalost. Zato rabim pomoč da vidim kakšne so realne možnosti.
Hvala
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Menim, da s tem ko mu slediš na socialnih omrežjih ni nič narobe. Kaj pričakuješ, da se bo zgodilo?
Če ga kontaktiraš je morda priporočljivo, da začneš pogovor z bolj preprostimi in odprtimi temami. Npr.: Da mu omeniš, da ti je od nekod poznan. Ali pa da se ti zdi, da ga od nekod poznaš. Po tem pa pogovor navežeš dalje.
Težko pa svetujem kako dalje, saj fanta ne poznam. Lahko, da bo vprašanje drugače sprejel kot je bilo mišljeno. Tako da ti svetujem, da narediš tako kot začutiš.
Želim ti uspešno navezovanje stika.
Lp
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije