ali je ok da imam že zdaj fanta? Jaz nisem prepričana, saj mi doma pravijo, da ni potrebe
• Ba
Bana
odvisno je koliko si stara in zrela, pri mladih letih naj ti bo bolj pomenbna šola in skrb zase. Sicer nevem koliko si stara ampak ce ti doma pravijo da je prehitro potem ti zelijo samo dobro , poznajo te zato jih upostevaj. Srecno
• Uredništvo
Lea Figelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Razumem tvojo zmedo in negotovost. Popolnoma normalno je, da se sprašuješ, ali je vredu imeti fanta že zdaj, sploh če doma mislijo drugače. Veliko mladih se znajde v podobni situaciji, ko si po eni strani želijo bližine in ljubezni, hkrati pa se sprašujejo, kdaj je “pravi čas”.
Zdi se mi pomembno, da najprej sama pri sebi razmisliš, kaj zate sploh pomeni imeti fanta. Ali gre za nekaj, kar te osrečuje? Ti daje občutek varnosti in spoštovanja? Se ti zdi, da si dovolj zrela, da razumeš, kaj takšen odnos prinaša?
Starši ti najbrž želijo le najboljše in te poskušajo zaščititi, vseeno pa je pomembno, da prisluhneš tudi sama sebi. Razmisliti moraš, kaj si sama želiš in zakaj. Nič ni narobe, če si želiš ljubezni in naklonjenosti, to je normalen del odrašanja. Pomembno je le, da si s svojimi odločitvami zadovoljna in mirna.
Če želiš, mi lahko napišeš še malo več o tem, kako sama gledaš na to in kaj te mogoče skrbi glede tega. Z veseljem bi še malo poklepetala s tabo.
Lepo bodi! :)
Lea Figelj, dipl. psih. (un)