Na snepu mw je dodal en fant ki je star 19 let pise mi vsak dan skoraj celi dan in ko si pisema je prijazen in govori mi kako sem lepa in jaz mu nazaj ker mi je dejansko vsec vprasa me tudi kak sem cez dan kaj bom delala... samo to je vseeno 4 let razlike pa da si on ne more najt punce ki je isto stara kot ona nevem kaj si naj mislim pol drugi problem pa je da ko me en fant pusti pa ni nujno da sma skup grem na novega... vsak fant ki mi da pozornost in je solidno lep sem jaz takoj v njega
• ki
kimstick2
Tistmu fantu ki ti piše na snep napiš če se loh kje srečata ampak za vsak slučaj pa naj s tabo gresta še starša . Probaj se zadržati pri fantih.
Veliko sreče
• Uredništvo
Patricija Knez

Odgovor svetovalke:
Živjo,
hvala, da si se oglasila in tako iskreno delila svoje misli. Čisto razumljivo je, da te zmedejo občutki, ko ti nekdo posveča veliko pozornosti in te pohvali – sploh če ti je ta oseba všeč. Pri tvojih letih je nekaj povsem naravnega, da ti prijajo komplimenti in občutek, da si komu pomembna.
Kar se tiče fanta, ki je starejši od tebe, je pomembno, da si pozorna nase in na to, ali se v pogovorih z njim počutiš varno, spoštovano in mirno. Starostna razlika sama po sebi ni nujno težava, a včasih lahko prinese različna pričakovanja. Zavedati se moraš, da se v teh letih tako pri tebi kot pri fantu odvijajo hitre spremembe in razvoj. Lahko se precej razlikujeta v čustveni in telesni zrelosti ter željah, ki jih imata od razmerja – zato je čisto v redu, da si vzameš čas in ne hitiš v odnos.
Tudi to, da hitro začutiš navezanost na fante, ki ti pokažejo zanimanje, ni nekaj čudnega – pomeni, da si občutljiva, topla in si želiš bližine. Morda bi ti pomagalo, če bi malo raziskala, kaj si v resnici želiš od odnosa – ne le, da te nekdo opazi, ampak kako se želiš ob njem počutiti. To ti lahko pomaga, da boš bolj izbirala odnose, ki te res napolnijo in ti dajejo mir in ne le trenutnega ugodja zaradi pozornosti.
Če želiš, lahko še kaj vprašaš, smo tukaj zate.
Patricija Knez, mag. psihologije