Pozdravljeni!
Pišem, vam ker sem obupana. Nasplošno sem oseba, ki je zelo samozavestna, pozitivna in prijazna. Hodim na sredno šolo in mi je bil nekdo všeč in zdaj sem ugotovila, da se ne zna obnašat in da ni vredno da se potrudim. Zanima me kaj naj? Ker bi zelo rada imela fanta, ki bo pošten, zvest, prijazen po vsej verjetnosti tudi športnik. Ampak ugotavljam, da tako osebo že danes komaj najdeš. Z komunikacijo nimam problema. Imela sem že fanta, a nisva dolgo ostala skupaj. Nekaj mi pravi da še imam dosti časa nekaj pa da bi se lahko to že prej zgodilo. Kaj naj naredim, da bom našla nekoga normalnega, ki ne bo red flag? Kaj naj naredim če ne najdem da se zadovoljim s tem da bom pač sama ostala?
• be
be_positive
dost časa imaš še, nič se ne mudi, imej oči/srce odprto, pa bo prišel on...
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Hej!
Kot si že sama omenila - ja, časa imaš še OGROMNO! Z enakimi mislimi sem se pri tvojih letih soočal tudi sam, enako velja tudi za ogromno drugih vrstnikov. Ampak najti resnega in dobrega partnerja pri 16ih letih, takega, ki bi potem bil s tabo za vedno, je težko. Pogosto so simpatije in zveze v najstniških letih manj stabilne in bolj kratkotrajne.
Po mojem mnenju je eno boljših okolij za iskanje partnerjev obdobje študija, ko spoznaš veliko več ljudi, posebej tudi takih, ki se osebnostno in po interesih bolj ujamejo s tabo :).
Zato ja - seveda nič narobe, če imaš simpatije in iščeš nekoga že zdaj, ti pa lahko povem da so skrbi, da boš ostala sama ker "dobrih opcij" skorajda ni, odveč. Daj času čas... tista vznemerljiva leta so še pred tabo.
Lepo se imej!
Patrik Senica, mag. psihologije