Zdravo.
Nevem kje naj začnem, saj je preveč vsega v moji glavi.
Torej....Mislim, da sem se zaljubila v nekega fanta na treningu. Rada bi mi povedalaz kaj čutim do njega, ampak me je preveč strah njegovega odgovora. Strah ne je tudi, da bi tako uničila najino prijateljstvo (ubistvu sploh nisva prijatelja, samo nekajkrat sva se pogovarjala).
Pa še nekaj. Nek fant iz vojaškega tabora mi je napisal, da sem mu všeč, meni pa ob ni (kot prijatelj mi je, kot kaj več pa ne) in ne vem, kaj naj naredim glede tega.
Res bi vam bila zelo hvaležna, če bi mi znali pomagati in svetovati.
Lep pozdrav,
Lilibi
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Zdravo, Lilibi!
Opisuješ, da se počutiš zmedeno in te je strah, saj se ti dogaja veliko novih stvari na področju raziskovanja zaljubljenosti in ustvarjanja ljubezenskih odnosov. Veliko najstnikov se počuti tako in pravzaprav je to zelo običajno, zato ni čudno, da se ti zdi, da je v tvoji glavi vsega preveč.
Zdi se ti, da si se zaljubila v fanta na treningu. To, da si zaljubljena, je zelo lepo in pravzaprav zelo običajno. Strah, da bi mu povedala, kako se počutiš, je prav tako povsem razumljiv, še posebej če nista tako blizu in kot opisuješ te je strah, da bi lahko spremenila vajino prijateljstvo. Pomembno je, da se zavedaš, da ti ni treba takoj narediti nekaj. Včasih je dobro, da ga najprej bolje spoznaš in razviješ prijateljski odnos, preden razmišljaš o tem, da bi mu povedala svoja čustva. Medtem pa lahko svoje občutke zapišeš ali zaupaš komu, ki mu zaupaš, da boš lažje razčistila, kaj si res želiš.
Glede fanta iz vojaškega tabora – če ti ni všeč kot kaj več, je povsem v redu, da to jasno in spoštljivo poveš. Lahko mu pojasniš, da ti pomeni nekaj kot prijatelj in ti je tako v redu. Vem, da je to lahko zelo težkom, vendar lahko na ta način ohraniš prijateljstvo in ne ustvarjaš napačnih pričakovanj.
Rada bi ti povedala, da ni treba, da vse rešiš zdaj. Včasih je že samo razmišljanje in zapisovanje svojih občutkov velik korak naprej. Tvoja čustva pa so povsem običajna in okej. Svoje občutke lahko zaupaš tudi kakšni prijateljici ali odrasli osebi, ki ji zaupaš.
Želim ti veliko poguma in vse dobro,
Živa Pirc, mag. psihologije