Hej ja mam en problem in sicer kako dobiti fanta.stara sem17 in še nikoli ga nisem mela.fora je da sploh nevem kje naj spoznam koga ker ne žuram pa hodim po klubih.prekp snepa pa mi ni da bi se z kom spoznala.pls help me out.in še zdaj v teh casih semizdi da moreš ti nardit prvi korak oz nasploh pristopit do fanta
• Ox
Oxytocin
Pozdravljena!
Imam enak problem kot ti. Sem 20 in nikol nism mel punce. Sem introvert. V klubu so vse ženske vzvišene in se palijo na gaserje pa še alkohol je predrag. V mojem kraju pa isto ni veliko mladih kot jaz. Probi iti na kakšne druge družabne dogodke ali pa vprašaj kakšnega tipa na tvoji šoli. Good luck.
• do
dorisika
Oj Ninica,
mislim, da sva približno na istem, ker jaz tudi ne hodim ven in še tudi nisem imela fanta, in tudi jaz sem proti spoznavanju s fanti prek družbenih platform. Ja, s tem se strinjam, da dandanes moramo punce narediti prvi korak, če želimo biti s kakim fantom. Včeraj mi je moja frendica predlagala, da naj pozdravim fanta, ki mi je všeč in ga vprašam, kako je. Ne vem, kakšna pa je situacija pri tebi - ali imaš v msilih specifično enega fanta ali si želiš biti samo z nekom v odnosu?
Upam, da sem zi vsaj malce pomagala,
Dorisika
• Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Ninica, pozdravljena!
Najprej naj se ti zahvalim, da si se obrnila na našo Svetovalnico ter da si z mano delila svoja občutja in doživljanja. Sprašuješ se, kako bi lahko spoznala svojega bodočega fanta in naj ti povem, da je to, da pri sedemnajstih letih še nisi imela fanta, nekaj povsem normalnega, saj ima pri teh stvareh vsak svoj tempo. Povsem razumem tudi, da ne hodiš v klube in da si fantov ne želiš spoznavati preko socialnih omrežij, pač pa si želiš prvi stik navezati v živo - kar je v resnici zelo zrelo in pogumno od tebe.
Morda se lahko poskusiš vključiti v aktivnosti ali hobije, kjer lahko spoznaš nove ljudi. Tako lahko morda razmisliš, ali bi se želela udeležiti kakšnega športa, prostovoljstva, tečaja, delavnic ali tabora. Te aktivnosti predstavljajo super kontekst, v katerem lahko na naraven način in brez pritiskov spoznaš nove ljudi s podobnimi interesi kot jih imaš tudi ti. Pomembno je tudi, da si odprta za pogovore in navezovanje stikov z novimi ljudmi - če nekdo pritegne tvojo pozornost, se poskusi opogumiti in navezati stik, tudi, če se ti bo to na začetku zdelo nekoliko neprijetno, saj nikoli ne veš, kdaj se lahko iz česa takega razvije nekaj lepega. Ni nujno, da je prvi korak velik - lahko pristopiš že z na videz preprostim vprašanjem ali komplimentom.
Pri tem zaupaj svojemu občutku in bodi pozorna na to, kako se v dani situaciji počutiš ti. Ni ti potrebno početi ničesar, kar ti ni prijetno.  Poleg tega je pomembno, da se zavedaš, da tvoja vrednost ni odvisna od tega, ali imaš fanta ali ne. Dovolj si takšna kot si, ljubezen pa bo prišla, ko boš zvesta sebi, odprta za druge in v stiku s tem, kaj si sama želiš od razmerja.
Želim ti vse dobro na tvoji poti,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)