Meni je en fant zeli všeč. On je bil na naši šoli in nato zamenjal šolo na sosednjo zaradi 3 ukorov. Nisva imela stika veliko let prej se tudi nikoli nisva pogovarjala in sem čisto pozabila na njega. Nato sem nekega dne dobila sporočilo da sem mu zelo lepa in da bi rad šel vn. Jaz sem se zelo razveselila in sem takoj rekla da lahko saj je bil on tudi men zelo lep od vedno. Šla sva vn to je biu najboljši dan mojega življenja. 3 ure sva sedela na klopci in se pogovarjala v vsemu. Naslednji dan sva tudi šla ven in je bilo vse okej dokler me ni nanadoma samo blokiral in jaz sem planila v jok. Iz drugega profila sem mu šla pisat če se lahko pogovoriva in zakaj je to naredil. Povedal mi je da mu nisem všeč in da z mano ni nič narobe in da sem lepa in vse ampak da noče nič imeti. Probala sem ga pozabiti ampak po enem mesecu se mi je šel opravičevati in če greva lahko vn oprostila sm mu in spet sva šla ven bilo je odlicno ampak sem zacutila svoj notranji glas kako mi govori da to ni dobra ideja in da se lahko ponovi. Zmenila sva se da bova šla ven še enkrat in jaz nisem naslednji dan mogla in nato sem bila žalostna in se na njega razjezila ker sem svojo jezo spustila na njega. Začel me je ignorirat in nato sem ga blokala danes po 1 tednu sem dobila moč da ga dodam nazaj in nevem kaj narediti ker mi je fant že dolgo všeč in se ne vidim z nobenim drugim saj ko sva skupaj ni nič pomembno in mi daje motivacijo za vse prijatelji mi tudi govorijo da bleščim od sreče ko sem znjim in ko sva šla prvič vn sem po tem srečala prijatelje in se zjokala od sreče in imam občutek da ni boljšega fanta od njega zame. Ampak ali se mi je vedno truditi ce na koncu me bo on vedno razocaral ker ne ve kaj hoce.
• Uredništvo
Ana Koščak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Uf, tole pa se sliši kot precej čustveno naporna situacija. Pišeš mi pravzaprav o fantu, ki se je pojavil iz preteklosti in si zaradi njega precej zmedena. Če prav razumem, sta v preteklosti že šla ven, pa je nato s tabo prekinil stik in ti rekel, da ne želi s teboj ničesar romantičnega. Potem pa si je premislil in sta ponovno šla na zmenek, saj si mu oprostila. Vendar se tudi drugič ni izšlo najbolje…
Ljubezen je zapletena reč in zagotovo ni enostavna za razumeti. Velikokrat se zgodi, da nam naša čustva govorijo eno, razum pa drugo. In veš, kaj je najhuje? Tako zaljubljenost velikokrat deluje. Zaradi nje smo lahko zmedeni, srečni, žalostni, jezni… Popolnoma vsa čustva so normalna, sploh v teh letih. Vendar tebe zanima, če se je za tega fanta vredno truditi?
Zelo dobro vprašanje, na katerega žal ne vem, če ima kdo odgovor. To se boš morala odločiti sama, vendar kot lahko rezberem, imava tukaj opravka s precej neodločnim fantom. Zato je morda prvi korak najboljši ta, da pri njemu preveriš, kako se počuti glede vaju in glede tebe. Vredna si namreč nekoga, ki se bo zate trudil v tolikšni meri, kot se zanj trudiš ti. In v kolikor si fant velikokrat premisli, si zaslužiš nekoga boljšega. Nekoga, ki bo vate prepričan in ki bo v vajin odnos vlagal, ne pa te ignoriral zaradi malenkosti. Tvoj partner te ne sme postavljati v konstanten dvom, če si mu še všeč in kako se počuti glede tebe. In če se v odnosu tudi ti počutiš varno, je to pokazatelj zdravega odnosa.
Upam, da sem ti vsaj nekoliko olajšala odločitve in ti podala kak koristen nasvet. Veliko poguma ti želim, pa tudi kanček sreče, ki nikoli ne škodi. Lepo te pozdravljam, če pa imaš še kakšno vprašanje, mi ponovno piši,
Ana Koščak, dipl. psih. (un)