imam problem z fantom. moj fant me ignorira in se bolj druži z njegovo bivšo in mi to ni všeč in je zelo nesramen do mene in do mojih prijateljov. kako lahko ustavim da me ne ignorira več ali pa,da ni nesramen do mene?
• Uredništvo
Kiara Marinič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem, da te situacija s fantom zelo obremenjuje. Biti v razmerju, kjer se počutiš prezrto in nespoštovano, ni lahko, še posebej, če se tvoj fant bolj druži z bivšo in je nesramen do tebe ter tvojih prijateljev.
Najprej je pomembno, da premisliš, ali se v tem odnosu počutiš spoštovano, varno in srečno. Zdrav odnos temelji na medsebojnem spoštovanju, zaupanju in iskreni komunikaciji. Če te tvoj fant ignorira in ne upošteva tvojih občutkov, to ni pravično do tebe. Pogovori se z njim in mu jasno povej, kako se počutiš. Pomembno je, da izraziš svoje meje - da mu poveš, kaj te moti in kaj pričakuješ v razmerju.
Če ne pokaže želje, da bi izboljšal svoje vedenje, ali če te še naprej ignorira in ne spoštuje, je vredno razmisliti, ali je ta odnos res nekaj, kar si želiš in kar ti prinaša srečo. Vredna si spoštovanja in ljubezni, zato ne sprejemaj manj, kot si zaslužiš. Obkroži se z ljudmi, ki te cenijo in podpirajo, ter razmisli, kaj je zate najboljše.
Če potrebuješ podporo, smo tukaj zate.
Objem,
Kiara Marinič, dipl. psihologinja (un)