že nekaj časa se ne pogovarjava s fanto nevem zakaj in kaj naj naredim da me bo usaj pozdravu ali pa pogledau skupaj sva ze 2 meseca in skupaj hodiva v isto šolo prejšni mesec sva se se pozdravljala in pogovarjala zdj pa nc ze 1 mesc... nevem zakaj zdj e mislm ko da nisva vec skp.
lp lucika
Uredništvo
Patricija Knez

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Lucika!
Kot razumem, te res bremeni, da se zadnji mesec s fantom nista več pogovarjala, niti pozdravljala. Verjamem, da ti je težko zaradi tega in si verjetno tudi zmedena, saj ne veš, zakaj se ne pogovarja več s tabo. Samo želiš si, da bi te vsaj pozdravil spet, kar je povsem razumljivo. Nisi pa edina, ki si se znašla v takšni situaciji. Razmerja so lahko zapletena in pomembno je, da se uspemo pogovoriti o dogajanju in naših občutkih.
Čeprav so takšni pogovori pomembni, vem, da so lahko tudi težki in zastrašujoči. Se morda spomniš, o čem sta se pogovarjala nazadnje ali kaj se je takrat dogajalo? Morda je to dobra iztočnica, da začneš pogovor zdaj. Nič hudega, če se ne spomniš - v vsakem primeru je dobro pristopiti in razrešiti občutke. Začneš lahko kar tako, da pristopiš in vprašaš, če se lahko pogovorita. Misliš, da bi zmogla?
V najstništvu se lahko odnosi tudi hitro spreminjajo, tako kot naša čustva. Vem, da ti je lahko ob tem težko, ampak morda so se občutki pri fantu vmes spremenili in se o tem ni uspel pogovoriti s tabo, ga je bilosram ali strah. Ne morem sicer vedeti, kakšno razmerje sta imela do sedaj, morda mi poveš kaj več? Verjamem pa, da bo obema lažje, če se pogovorita in vsaj vesta, kako se oba počutita ter kako je zdaj z vajinim razmerjem. Navsezadnje imamo pravico, da si premislimo, vendar je pomembno, da smo pri tem iskreni z drugo osebo.
Želim ti veliko poguma in verjamem, da se boš zmogla pogovoriti! Če pa potrebuješ več opore in pomoči, sem seveda tukaj zate.
Patricija Knez, mag. psihologije
lu
lucika
hvala za podporo