Heej
Bi mi lahko prosim cimprej odgovorili.
Napisala sem vam sporocilo s skrito vsebino, sporocilo ni se objavljeno. Glede fanta ki mi je vsec..
Prosim
Lpp
• Uredništvo
Uredništvo
Nana, pozdravljena.
Žal nam je, da na odgovor čakaš nekoliko dlje. Ali nam lahko zaupaš naslov vprašanja, odprtega vprašanja s tvojim vzdevkom namreč v naši bazi ne najdemo.
Se opravičujemo za nevšečnosti in te prijazno pozdravljamo iz uredništva
• Na
Nana
Hejla je že uredu.
Mislim da sem napisala pod naslovom Fant....? Kot avtor kaj to pomen.
Hvala
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena.
Hvala za odziv, žal tudi vprašanja pod tem naslovom ne najdemo - možno je, da vprašanje zaradi tehničnih težav ni prispelo na portal - ga lahko morda ponovno napišeš?
Avtor je tvoj izbran vzdevek, torej pod tvojim vzdevkom "Nana" v bazi nimamo odprtih vprašanj.
Prijazen pozdrav iz uredništva
• Na
Nana
Vsebina je skrita.
• Uredništvo
Aljaž Bogolin

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala, da si delila svojo zgodbo in občutke. Takšna situacija je res lahko boleča in verjamem, da si ob tem doživela občutke razočaranja in zmedenosti. Kljub temu je pomembno, da se zavedaš, kako pogumno je, da si mu povedala, da ti je simpatičen – to ni enostaven korak, zato si lahko na to ponosna.
Omenila si, da ti je fant odgovoril iskreno, da ni zainteresiran, hkrati pa te je pohvalil. To kaže, da je bil do tebe spoštljiv in iskren, kar je v takšnih situacijah zelo pomembno. Včasih imajo ljudje osebne razloge, zakaj ne želijo poglobiti odnosa, in iz njegovega sporočila se zdi, da njegova zavrnitev ni povezana s tabo kot osebo ali tvojo vrednostjo.
Verjamem, da se počutiš zmedeno, saj se ti je zdelo, da je nekaj časa kazal zanimanje z očesnim stikom ali pogledi. Nebesedna komunikacija je lahko res dvoumna, zato je bolj zanesljivo, da se osredotočiš na njegovo besedno komunikacijo. S svojim sporočilom ti ni dal lažnih upov, kar je dragoceno, tudi če takšna iskrenost sprva razočara.
Ker je fant jasno izrazil svoja občutja, lahko razmisliš, ali bi mu želela dati nekaj časa. Lahko ga vprašaš, če misli, da bi bil čez nekaj časa pripravljen raziskati vajin odnos, in tako pustiš stvari odprte. Medtem pa je pomembno, da se osredotočiš nase – na prijateljstva, hobije in druge stvari, ki te veselijo.
Če imaš še kakšno vprašanje ali želiš o tem še govoriti, sem ti na voljo.
Vse dobro,
Aljaž Bogolin, mag. psihologije
• Na
Nana
Vsebina je skrita.
• Uredništvo
Aljaž Bogolin
Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
hvala, da si delila še dodatne informacije.
To, kar si opisala, kaže, da ima fant res trenutno drugačne cilje in prioritete, kot sta trening in šola. To ni nič nenavadnega – včasih so ljudje osredotočeni na svoje ambicije in to lahko vpliva na njihove odločitve glede prijateljstev ali odnosov. Njegova zavrnitev zato še bolj kaže, da ni povezana s teboj kot osebo, ampak s tem, kje je on trenutno v življenju in kaj mu je zdaj najpomembnejše.
Če bi želela še kaj vprašati ali razmišljati o tem, sem ti na voljo.
Vse dobro,
Aljaž Bogolin, mag. psihologije