Spoštovani,
jaz nočem seksualnih odnosov, ampak moj fant si ga želi in pravi, da ne more brez tega in da bo z mano skupaj, ampak da bo imel seksualne odnose z drugo...
aj naj naredim, zelo ga imam rada, ne morem si predstavljati življenja brez njega.
• hs
hshshsh
Nerabs ga pusti ga vrjem
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
zelo prav bi mi prišlo kaj več informacij, npr. kako dolgo sta s fantom že skupaj, je stvar v tem, da si spolnega odnosa še ne želiš v TEM TRENUTKU ali v splošnem sploh ne čutiš želje po tem in je nikoli nisi? Si imela kdaj slabe izkušnje s spolnostjo? Obstaja kak poseben razlog, zakaj si ne želiš spolnosti? Seveda si še mlada in se ti ni potrebno nikamor muditi, kljub temu pa bi, v kolikor gre za splošno pomanjkanje želje po spolnosti in bi se to nadaljevalo tudi v odraslost, bilo to smiselno tudi nagovoriti in raziskati.
Sama bi se rada bolj osredotočila na ta vajin razkorak v želji po spolnosti in partnerjev pogled na to, kar te tudi najbrž najbolj obremenjuje.
Spolnost je lahko zelo povezujoč aspekt partnerkega odnosa, lahko pa je tudi zelo ovirajoč, razdiralen aspekt, če se partnerja v njej ne ujemata. Neujemanje v želji po spolnosti lahko hitro privede do konfliktov in nezadovoljstva, še posebej na dolgi rok. Spolnost je ena od fizioloških potreb, ki so nujne za preživetje, tako kot hrana, pijača, spanje in kisik. Seveda spolni odnos kot tak ni edini način izkazovanja ljubezni, navezanosti, naklonjenosti in intime, je pa fino, da sta partnerja pri tem na »podobni valovni dolžini«. Jasno je, da imata vidva na tej točki zelo različne želje in potrebe ko pride do spolnosti.
Zagotovo je pomembno, da partner spoštuje tvoje želje in te v spolnost ne sili. Seveda ni smiselno, da se tudi sama v karkoli siliš. Ti trenutno nisi pripravljena na to, tvoj partner pa ti pri tem ne zmore ali ne zna stati ob strani. Zavedati se je potrebno tudi njegove plati. Fantove potrebe in želje po spolnosti ne bodo kar izginile, zato je razumljivo, da mu vajino neujemanje v želji po spolnosti predstavlja neko frustracijo, kar pa še vedno ne opravičuje njegovega odziva oziroma ideje o reševanju te težave.
Nesoglasja in ovire so v partnerskih odnosih nekaj normalnega. Nekatere ovire so bolj premostljive, druge manj. Neujemanje v spolnosti je zagotov ena izmed večjih ovir. Bistveno je, kako se znamo z oviroma v odnosu soočiti. V partnerskem odnosu sta v enačbi vedno dve osebi, ki sklepata kompromise, pri čemer je pomembno strinjanje in počutje obeh vpletenih. Fantov odziv in ideja o reševanju te težave seveda nista primerna, še posebej, če se sama s tem ne strinjaš, zato te spodbujam, da ne pristaneš v kaki situaciji, kjer se ne počutiš dobro oziroma se z njo ne strinjaš, samo zato, ker ga ne želiš izgubiti.
Vesela bom, če se še oglasiš in z mano deliš kako misel več. Tako te bom lažje usmerila.
Želim ti prijeten konec tedna,
Amadeja Jurič, mag. psihologije