Pozdravljeni, imam vprasanje in sicer na morju sem spoznala fanta ( bom si izmislila ime za njega-žan) z žanom se na morju nisma prav spoznala ker sma se vidla samo 2 dni potem je sel domov. Na zacetku mi ni bil vsec in me ni pritegnil navidezno ampak samo karakterno (nisem se se zaljubila) na njem me je pritegnilo da je prijazen do mlajsih otrok, je custven, prijazen, pozoren. Kasneje smo se se enkrat videli saj je doma v bližnjem kraju.Dva tedna nazaj pa se je žan postrigel in postal mi je vsec tudi navidezno. Sedaj se pogovarjava in mi daje obcutke da je on tudi vame, cutila sem metuljcke in zacela sem si predstavljati zivljenje z njim. Eno oviro mi predstavlja jemanje asentre (zdravila za zmanjsanje anksioznosti) saj me je zelo vsega strah. Sama sebi sem v glavo zapicla da nesmem imet fanta saj se morem osredotociti na sebe po drugi strani pa se mi nezdi nic narobe ce imas poleg sebe se kaksno dodatno podporo. Me pa je tudi strah iti v vezo saj nazadnje pri prejsnjem fantu sem izgubila feelinge do njega in sma sla narazen ter se bojim da bo tu enako ( samo strah je to) upam da mi boste lahko povedali vase mnenje in mi pomagali, hvala❤️
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Živjo, Lily!
Najprej, hvala, da si delila svojo zgodbo. Vem, da je lahko včasih težko razmišljati o takšnih občutkih in se odločiti, kako naprej. Zelo lepo je slišati, da si spoznala osebo, ki ti je všeč in se z njo razumeš.
Popolnoma razumem, da imaš mešane občutke glede Žana. Po eni strani ti je všeč, kako se počutiš v njegovi bližini, po drugi strani pa te je strah, da bi se zgodilo enako kot v prejšnji zvezi. To je zelo naravno. Ko gremo skozi nekaj, kar je bilo čustveno naporno, postanemo previdni, ker se bojimo, da bi ponovno doživeli bolečino.
Glede tvoje skrbi, da jemanje zdravil za anksioznost vpliva na tvoje odločitve – zelo pomembno je, da si nežna do sebe. Zdravila ti pomagajo obvladovati anksioznost, kar je ključno za tvoje dobro počutje. Prav je, da se osredotočiš na svoje zdravje in dobro počutje, vendar to ne pomeni, da si ne smeš dovoliti tudi drugih pozitivnih stvari v življenju, kot je možnost ljubezni ali podpore nekoga, ki ti je všeč.
Povsem razumljivo je, da si v tem trenutku previdna. Morda bi bilo koristno, da greš počasi in ne siliš v zvezo, dokler se ne počutiš resnično pripravljena. Pusti času, da pokaže, kako se bo razvil vajin odnos. Pomembno je, da se počutiš varno in udobno, ne glede na to, ali se boš odločila za zvezo ali ne.
Če boš še vedno čutila, da te skrbi preveč obremenjujejo, je morda dobro, da se o tem pogovoriš tudi z osebo, ki ti predpisuje zdravila, ali s kom, ki mu zaupaš. Morda ti lahko pomagajo najti načine, kako uravnotežiti svoje skrbi in želje.
Vedi, da ni nič narobe, če si dovoliš imeti čustva in biti odprta za novo zvezo, čeprav imaš tudi druge prioritete in skrbi. Poslušaj sebe in si vzemi čas, ki ga potrebuješ.
Če imaš še kakšna vprašanja ali misli, sem tu, da ti pomagam.
Živa Pirc, mag. psihologije