zivjo, nekaj dni si ze dopisujem in snepam z bratrancom mojega bratranca, ki je star isto kot jaz...snepat mi je zaceu on....ampk nwm ce sm js njemu sploj usec...js do njega cutim veliko
lp cokolino
Uredništvo
Živa Pirc

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
napisala si, da si že nekaj dni dopisuješ s fantom, ki ti postaja všeč. Zanima te, kako lahko sploh veš ali on čuti podobno.
Da si obojestransko dopisujeta, je dober znak. Ljudje ponavadi ne začnejo pogovorov, če jim oseba ni vsaj nekoliko zanimiva ali prijetna. Kljub temu pa razumem tvojo negotovost in željo po jasnosti glede njegovih občutkov.
Lahko opazuješ, kako se obnaša med pogovorom. Če pogosto pošilja sporočila, hitro odgovarja in postavlja vprašanja o tebi, je to lahko znak, da mu je mar. Vendar pa te majhne geste še ne pomenijo nujno, da čuti enako kot ti. Včasih je najlažje, če ga preprosto vprašaš, kako se počuti. To lahko storiš na neformalen način, na primer z vprašanjem: "Hej, res uživam v najinih pogovorih. Zanima me, kaj misliš o tem?" S tem pokažeš svojo odprtost in željo po iskrenem pogovoru, kar je pomembno za vsak odnos. Ob tvoji skrbi za to ali si fantu všeč, pa ne pozabi nase, na svoje želje in počutje. Daj si čas, da se stvari naravno razvijejo. Občutki in odnosi potrebujejo čas, da se oblikujejo in utrdijo. Potrpežljivost je v tem primeru tvoj zaveznik.
Če te še kaj skrbi ali imaš kakšno vprašanje, smo tu zate.
Lep pozdrav,
Živa Pirc, mag. psihologije