Pozdravljeni, potrebujem nasvet, ne vem kako naprej.
Jaz imam fanta in skupaj sva že skoraj eno leto. Mama mi sicer še pri teh letih ne pusti imeti fanta, ampak imava se resnično rada in res ga nočem izgubiti. S tem fantom si piševa. Ko mi mami preverja telefon fantu pred tem spremenim ime, da se ne vidi, kdo je. Če bi mama izvedela, da imam fanta bi mi vzela telefon o tem sva se že pogovorili. Ne morem z njim prekiniti zveze, saj bi to bilo boleče zanj in zame. Sploh si ne predstavljata življenja brez drug drugega.
Ne vem kaj naj naredim, da bo prav.
Ali mi lahko prosim svetujete?
hvala vam naprej ❤️❤️❤️
Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
kot vidim, si se znašla v veliki dilemi. Na eni strani je fant, ki ga imaš zelo rada, na drugi pa mama, ki ti tega ne dovoli, zato ji vse skupaj prikrivaš. Verjamem, da ti ob tem ni prijetno. Zagovoto si ne želiš izgubiti fanta, hkrati pa najbrž občutiš tudi žalost ali jezo, da mama tega ne razume in ob tem morda celo krivdo, da ji to prikrivaš. Predstavljam si tvojo željo, da bi te mama razumela.
Zaupala si nam, da sta o tem sicer že govorili, vendar nisem čisto prepričana ali si ji povedala konkretno o tvoji simpatiji, ali sta govorili le nasplošno o tem, kaj bi se zgodilo v primeru, da bi ti imela fanta. Zanima me, kaj je bil njen razlog, da ti tega ne pusti? Jo je morda strah, da bi hitela v stvari, za katere še nista pripravljena, morda kaj drugega? Če razumem pravilno, ona pravzaprav še sploh ne vem, da ti je nekdo zares všeč.
Prikrivanje zagotovo ni idealna rešitev. Predstavljaj si, da nekako vseeno izve za tvojo situacijo. To bi zagotovo lahko izpodbilo njeno zaupanje vate in pomembno vplivalo na vajin odnos v prihodnje, zato te spodbujam, da poskusiš z mamo ponovno govoriti.
Predvsem imam v mislih pogovor o vajinem doživljanju, o čustvih in željah, ki lahko prispeva k razumevanju med vama in pomaga pri iskanju kompromisov in rešitev, ki bi bile sprejemljive za vse vpletene. Morda lahko poskusita najti načine, kako ohraniti tvoje razmerje s fantom in hkrati spoštovati mamine meje in omejitve. Lahko jo tudi povprašaš, kaj jo skrbi v zvezi s tem, z namenom, da boš tudi sama bolje razumela njene reakcije. Koliko časa nazaj sta sploh govorili o tem? Morda ji lahko tokrat pokažeš, da mislita resno, saj vajina čustva trajajo že eno leto in ne gre le za neko kratkotrajno vezo?
Morda ji lahko za začetek zaupaš, da imaš prijatelja. Glede na njene rekacije lahko potem dodaš tudi, da ti je tekom leta prirastel k srcu. Povej ji, kako se ob njem počutiš, kaj ti pomeni, da ti daje občutek slišanosti, varnosti in te enostavno osrečuje. S pogovorom in priznanjem ji lahko tako pomagaš razumeti tvoje doživljanje.
Verjamem, da te je strah njenega odziva, si pa predstavljam, da je ta lahko še bolj neprijeten, v koliko za tvojo situacijo izve sama. Kako se ti zdi moj predlog o ponovnem pogovoru? Misliš, da bi to šlo?
Upam, da se še oglasiš in mi zaupaš, kako si se odločila oziroma kako je potekal vajin pogovor, do takrat te pa lepo pozdravljam,
Amadeja Jurič, mag. psihologije
MU
MUJCEK SIVEK PUFY
Najlepša hvala, vam za odgovor. Mama mi ne pusti imeti fanta, zaradi tega, ker sem še premajhna, in tako kot ste rekli: da nebi hotela v stvari za katere ši nisva pripravljena. Z mami bom se odkrito pogovorila. Mama meni, da ženski spol nemire imeti moškega prijatelja.
Hvala vam ????