Moj fant se je danes hecal zato ker je koda podaril za valentinovo darilo in pol sem se jokala in mi je rekel sam hecal sem se ker nisem nic naredil,kaj bi v tem primeru naredila vrjela ali ne?
• Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
hvala, da si se obrnila na svetovalnico in si delila svoje doživljanje.
Pišeš, da si bila zaradi vedenja svojega fanta žalostna. Sprašuješ, če bi mu verjela ali ne. Verjamem, da si bila zaradi tega v stiski in ti je bilo neprijetno. Na tvoje vprašanje pa ti na žalost ne znam odgovoriti, ker nisem povsem prepričana, kaj si imela v mislih, ko si zapisala "zato ker je koda podaril za valentinovo darilo". Vesela bi bila, če mi sporočiš kaj si imela v mislih s tem zapisom, saj bi ti znala tako bolj ustrezno svetovati.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije