Pozdravljeni,
imam en problem. Torej že okrog tri mesece si pišem z enim fantom s katerim skupaj trenirava. Pač jaz dva meseca vem da je vame in on ve da sem vanga. Bila? Problem je, da nisva skupaj ampak se obnašava kot da sva, in baje me bo zdej enkrat vprašal. Sam bla sm res ful vanga zdej se pa dogaja da mi ko mi kaj napiše gre na živce in nemorem mu zdej, ko misli da sem vanga kar napisat da mi gre na živce. Zdaj en teden sem ga začela primerjat z mojim bivšim in res ne vem kaj nej naredim. Vem da majo ljudje hujše težave sam nevem kako nej mu povem da nočem met več nič z njim ne da bi ga užalilo in ne da bi izpadla kot neka ženska, ki si samo izmišljuje.
hvala vam,
zmedena
• Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo!
Praviš torej, da sta si bila s fantom, s katerim treniraš, drug drugemu všeč, zdaj pa si ti tovrstna občutja izgubila, pri njem pa so še vedno prisotna. Poleg tega tudi pričakuješ, da te bo vprašal, če bi postala par, ti pa ne veš, kako ga na ustrezen način zavrniti.
Vem, da so takšni pogovori in zavrnitve drugih oseb (sploh glede zadev povezanih z zaljubljenostjo) precej težavna reč, zato verjamem, da ti ni lahko. Vseeno pa bo moj odgovor relativno kratek: biti iskren je pomembno tako zate, kot tudi zanj - pri tem pa ne pozabimo na spoštljivost.
S tem želim povedati, da je bolje, da mu poveš kar čutiš. Seveda to stori ob primernem času in kraju, ter na vljuden in spoštljiv način. Vem, da ni lahko, vendar je pomembno, da slediš svojim željam, hkrati pa da ga ne puščaš v negotovosti (glede na to on verjetno zaenkrat meni, da se lahko iz vajinega odnosa razvije kaj več).
Želim ti vso srečo, če pa nas boš še potrebovala, nam pa brez zadržkov piši.
Patrik Senica, mag. psihologije