moja prijateljica ima fanta in jih je mela že veeeliko. tudi ostale moje prijateljice, sošolke. razen jaz!!!! res sem žalostna, osamljena ... ko moje prijateljice hodijo na sprehode, se snepajo, se dobijo po šoli in se kušujejo s fanti jaz pa ne!!!!!!!! tok si želim fanta... pa ne vem kako naj ga dobim
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena, Pia!
Če prav razumem, te žalosti, da še nimaš fanta, nekatere od tvojih sovrstnic pa so že v zvezah in se pogosto družijo s svojimi fanti.
Najprej bi ti rada povedala, da ni nič narobe s tem, da nimaš fanta, čeprav morda čutiš pritisk okolice, da bi ga morala imeti. Ključno je, da se osredotočiš na lastno srečo in izpopolnjenost, ne glede na to, ali imaš fanta ali ne. Ne obremenjuj se s tem, kako bi lahko pritegnila pozornost fanta, najlepše stvari se namreč pogosto zgodijo, ko jih najmanj pričakujemo. Predlagam ti, da ne obupaš in ne hitiš s stvarmi, pomembno je, da bo tvoj bodoči partner nekdo, s katerim se res dobro ujemata, se imata resnično rada in se spoštujeta.
Ker praviš, da se počutiš osamljeno, ti predlagam, da nekoga od svojih bližnjih večkrat povabiš na druženje ali sprehod. Če želiš, jim lahko tudi zaupaš, da te bremeni, da še nimaš fanta. Hkrati pa ti predlagam, da se udeležiš kakšne družbene dejavnosti, ki ti je všeč, ali športne aktivnosti, kjer boš lahko spoznala osebe s podobnimi interesi in se posledično morda ne boš počutila osamljeno.
Upam, da ti bo moj odgovor koristen in ti želim vse dobro,
Martina Bošnjaković, psihologinja (UNI)