Pozdravljeni,
Zanima me kako naj dobim fanta, kako naj se obnašam v okolju, da ga bom dobila.
lu
luč
Pozdravljena.
Predlagam ti si la to kar si. Tako bo videl tvojo pravo stran tebe. Ne se pačit, biti opravljiva in se posmehovat. sploh se pa ne skriva. Probaj se z nim menit kakor z prijateljem. Bodi sproščena... Le na tak način boš ahko videla, ali je on res pravi zate. Na prijateljskem odnosu veliko stvari ugotoviš. Upam da sem ti ka pomagala dokler čakaš odgovor od strokovnjaka.
Luč
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Draga Teja,
hvala za tvoje sporočilo. Razumem, da te zanima, kako se obnašati do fanta, ki si ga želiš osvojiti, vendar je pomembno razumeti, da ni čarobne formule ali pravil za pridobivanje nekoga. Zdravi ljubezenski odnosi temeljijo na iskrenosti, zaupanju in spoštovanju med dvema osebama.
Svetujem ti, da se rajši kot na pridobivanje fanta osredotočiš na to, kako vzpostaviti takšne odnose – odnose, v katerih boš lahko takšna, kot si in se boš počutila sprejeto. Zato ti predlagam, da spoznavaš samo sebe, da boš vedela, kaj te veseli in kaj ti je pomembno. Tako boš lahko našla nekoga, ki ima podobne interese in vrednote. Pomembno je tudi, kakšen je tvoj odnos do sebe – tvoja samopodoba in samozavest. Če se v svoji koži dobro počutimo, bomo najverjetneje v odnosih bolj sproščeni in odprti ter s tem drugim bolj privlačni. Za kvalitetne odnose pa je pomembno tudi, da smo do drugih prijazni in spoštljivi ter da znamo poslušati.
Rada bi, da veš, da je vsak od nas edinstven in ni nujno, da se z vsemi ujamemo in povežemo. To ne pomeni, da je karkoli narobe z nami ali z drugo osebo, samo kombinacija ni prava. Najpomembneje je, da ostaneš zvesta sebi in iščeš nekoga, ki te bo cenil in spoštoval takšno, kot si.
Če bi te zanimalo več o temah ljubezni in zaljubljenosti, lahko o njih prebereš tukaj: https://www.tosemjaz.net/assets/Za-sole-in-ucitelje/e-Mesecnik/e-Mesecnik-za-mlade-iz-programa-To-sem-jaz-april-2023-Oh-ta-ljubezen.pdf
Upam, da ti bo odgovor v pomoč, če imaš še kakšna vprašanja, ali če želiš deliti, kako se počutiš, pa se lahko vedno obrneš name,
Maruša Naglič, univ. dipl. psihologinja