Mene pa zanima ce hoce kaj resnega z mano ker ucasih sm najlepsa in njegova drugic mi pa govori koi mi je k**ac govori drugim puncam da so lepe jim posilja ???? neupam mu nic rect ker se bojim da bo sou stran 2x me je ze blokirau na snapchatu potem se mi je pa opraviceval in rekel da je bilo to samo zato da vidi ali si bom nasla drugega in mu ne vrjamem cisto zelo je simpaticen in se bojim da nisem edina nevem kaj si naj mislim ceprau se poznava samo 1mesec mi pomeni veliko kako naj reagiram v tej situaciji zmedena se
Uredništvo
Anja Rakovec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Jelka!
Pišeš, da se s fantom poznata en mesec. Zelo ti je simpatičen in veliko ti pomeni, vendar ne veš, če si želi resnejšega odnosa s teboj. Včasih je do tebe zelo pozoren in ti govori lepe stvari, nato pa podobne stvari govori drugim dekletom in te blokira na Snapchatu. Spet drugič se ti za to opravičuje in išče razloge, zakaj je to storil.
Glede na to da se poznata šele en mesec, o fantu verjetno še ne veš zelo veliko in zato ne veš točno, kaj od njega pričakovati. Želiš si odnosa z njim, ne veš pa, česa si želi on. Videti je, da se fant vede zelo neskladno, zato je razumljivo, da si zmedena. Čeprav te njegovo vedenje moti, mu tega ne upaš povedati, saj se bojiš, da bi prekinil vajin odnos. Tudi to je razumljivo, toda s tem ko mu svojih pomislekov ne izraziš, mu pustiš, da on vodi vajin odnos tako, kot njemu najbolj ustreza. Ko sprejmeš njegovo opravičilo, mu sporočiš, da takšno vedenje sprejemaš.
Če si želiš, da bi se v vajinem odnosu kaj spremenilo, je najbolje, da mu to jasno poveš. Če te moti, da se vede en dan tako in naslednji dan drugače, mu to izrazi in ga prosi za razlago. Zastavi mu vprašanja, na katera si želiš odgovore. Morda imata s fantom različna pogleda na vajin odnos in različne želje v zvezi z njim v prihodnosti. Možno je, da odgovori na tvoja vprašanja ne bodo takšni, kot si želiš. Možno pa je tudi, da se bosta preko pogovora bolje spoznala in vajin odnos izboljšala. V vsakem primeru boš v prednosti, če fantu svoje občutke in skrbi izraziš. Če jih ne bo upošteval, je to zate lahko znak, da mu vajin odnos ne pomeni veliko in je bolje, da ga zaključita. Verjamem, da se bo tudi v tem primeru prej ali slej pojavil nekdo, ki si bo želel podobno kot ti, se vedel spoštljivo in mu bo odnos s teboj pomemben.
Upam, da ti je bil odgovor v pomoč. Želim ti, da bi situacijo čim bolje razrešila.
Lepo te pozdravljam,
Anja Rakovec, mag. psihologije