Živijo. Stara sem 16 let in sem že v srednji šoli. Pred kratkim sem spoznala fanta (prijatelj mojega prijatelja, kateri mi je tudi dal njegov snapchat, saj sem ga jaz prosila) in se mi je zdel res simpatičen. Začela sva si pošiljat "snape"(tako kot vsi najstniki) in parkat je bil tudi on zunaj ko smo se družili z prijatelji. Včasih sva si tudi rekla nekaj besed ampak to je načeloma to. Ko smo bili zunaj sem tudi opazila da me včasih opazuje oz. gleda(to je tudi opazila moja prijateljica, katera je bila takrat z mano). Potem me je pa preko telefona parkrat vprašal kaj delam a odgovarjal nazaj z zelo kratkimi odgovori. To se mi je zdelo zelo čudno saj je bil on tisti ki me je prvi vprašal. Zdi si mi da mi je malo všeč, a nekateri pravijo da ni za resno zvezo in da se želi samo hecati oz. "fool around". Zato sem se odločila da bi bilo bolje prenehati misliti da bo kaj iz tega. Dobivam mešane signale od njega in me zaradi tega tudi vse mede, a nekako še vedno razmišljam o njemu. Kaj pa vi pravite? Naj se še pogovarjam z njim ali grem naprej? Kaj pomenijo te siganli? Naj prekinem kontakte ali mu kaj napišem? Naj imam še upanje?
• Uredništvo
KP

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Nutela!
V sporočilu pišeš o fantu, ki ti je všeč in s katerim sta navezala stik, a ti zdaj daje mešane znake glede tega, kaj želi od tebe. Če sem te prav razumela, bi si ti želela resno zvezo, za njega pa drugi pravijo, da si tega ne želi? Lahko si predstavljam, da si zaradi vsega skupaj zmedena in ne veš kako dalje v odnosu z njim.
Žal ti tudi jaz ne morem razložiti kaj pomenijo ti njegovi signali, lahko pa sem iz tvojega sporočila razbrala, da se še nista veliko pogovarjala. Tako da bi ti predlagala, da ga najprej bolje spoznaš in se boš potem lažje odločila kako dalje. Ni se ti treba odločiti kar takoj. Daj si čas in se poskušaj z njim več pogovarjati ter bodi pozorna na njegove odzive. Če bo še naprej odgovarjal zelo na kratko, deloval nezainteresiran ali ti dajal mešane signale, bo morda res bolje, da poskusiš pozabiti nanj. Če pa se bosta v pogovorih ujela in boš dobila občutek, da bi se lahko med vama razvilo kaj več, pa ga le povprašaj tudi o tem, ali si želi resne zveze.
Skratka, poskušaj ga bolje spoznati in zaupaj svojim občutkom, ki se ti bodo ob tem pojavljali. Če se ti bo čez nekaj časa zdelo, da situacija ni nič bolj jasna, je morda to znak, da fant ni zate :)
Lepo bodi!
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij