Pozdravljeni, pred nekaj dnevi sma z fantom koncala saj se nisma vec videla v prihodnosti in sva zdaj "prijatelja" vndar se vseeno ga zelo pogresam in nevem kako ga naj prebolim oz kaj lahko naredim da mi bo nekoliko lazje.
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Pri razhodih je običajno vedno tako, da če nam je bilo za nekoga mar ali smo ga imeli radi, potem iz danes na jutri ne moremo tega izbrisati. Vedno je potreben čas, da prebolimo. Predpostavljam pa, da to da ga videvaš in da ostajata prijatelja, ti ne pomaga pri tem, da bi ga hitreje prebolela.
Po razhodu je vedno dobro, da si vzameta nekaj časa za sebe. Narazen. Da oba predelata kaj se je zgodilo in kako bosta postopala dalje. Čez čas, ko pa manj boli, pa seveda lahko ohranita stike in sta prijatelja.
Mogoče je dobro da se tudi pogovorita o teh vajinih ciljih za prihodnost. Če se imata res močno rada in je to edini razlog za rahod, je morda smiselno, da razmislita ali bi lahko imela kakšne skupne cilje in ali se cilji res tako močno razhajajo.
Za vsako stvar je potreben čas in razmislek.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije