pozdravlejni zanima me kaj naj naredim ce me je moja simpatija s katero sma bila zelo dobra prijatelja( mislim da je nekaj cutil do men) zamenjal z drugo. in ta druga je moja najbolse prijateljica(mislim da oba cutita nekaj drug do drugega) res mi ni vsec to vse skupaj pa ob njuni druzbi se pococutmi zelo odvecno
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Zahvaljujem se ti, da si se na nas obrnila s svojim vprašanjem. Praviš, da ne veš, kaj bi storila, ker se ob svoji najboljši prijateljici in svoji simpatiji počutiš neprijetno. Predstavljam si, da se v takšni situaciji počutiš kar nelagodno in morda celo neželeno.
Predlagam ti, da se najprej pogovoriš s svojo najboljšo prijateljico o tem, kakšne so njene namere s tvojo simpatijo - ali sta prijatelja, ki se zelo dobro razumeta in želita preživeti več časa skupaj zaradi njunih skupnih interesov, ali se med njima plete morda kaj več. Enako lahko potem storiš tudi s svojo simpatijo.
Če boš ugotovila, da se želita več družiti samo kot prijatelja, je možno, da sta se ujela zaradi skupnih zanimanj. Če se družite skupaj, se jima lahko priključiš tako, da pokažeš zanimanje za teme, o katerih se pogovarjata. To lahko storiš tako, da ju kaj povprašaš o teh temah. Skupna izhodišča za pogovor zmeraj olajšajo napetost v odnosih.
Če pa boš ugotovila, da te še zmeraj odrivata stran in se ne želita družiti s teboj, ti predlagam, da jima daš prostor. Od njiju se nekoliko umakni in se (vsaj za začetek) poskusi družiti s kakšnimi drugimi sošolkami sošolci ali prijatelji. V tem primeru bo tudi tebi lažje, saj se v družbi ne boš počutila več odrinjene in neželene.
Seveda si se znašla v kar zapleteni situaciji, sploh ker gre za tvojo najboljšo prijateljico in tvojo simpatijo, zato ti želim, da se situacija razplete v tvoje dobro.
Sara Holjević, dipl. psihologinja (UN)