Živjo, imam majhen problemček. Stara sem 13 let letos bom 14. In imam fanta, s katerim sem res srecna. Skupaj sva ze 7 mesecev. Ampak imam majhen problemcek. Moja druzina ne ve za to. Ker je prvi resni fant preprosto nevem kako bi druzini povedala. Veliko me je starejsi brat v hecu spraseval kdo je in ce sva par nikoli nisem zanikala in nikoli potrdila. Zdaj pa mislim da sva ze vec kot dovolj casa skupaj da jim bi povedala ampak preprosto nevem kako. Saj jim se nikoli nisem. Veckrat sem ze poskusala povedati pa preprosto ni slo. In me zanima mogoce kaksen vas nasvet...? Hvala v naprej
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
najprej hvala, da nam zaupaš s svojim vprašanjem. Pišeš, da ne veš, kako bi svoji družini povedala, da imaš fanta oziroma, kako bi jim ga predstavila. Razumem tvojo zaskrbljenost. Čeprav je zate težko družini povedati, da imaš fanta, je pomembno, da se počutiš pripravljena, da jim to poveš.
Pomembno je, da za ta pogovor izbereš pravi trenutek: ko boste ti in družina imeli dovolj časa in zasebnosti za pogovor brez prekinitev. Dobro pa je tudi izbrati trenutek, ko ste vsi vsaj do neke mere pozitivno razpoloženi. Pri tem pogovoru jim lahko poveš, kot si tudi zapisala v vprašanju, da sta s fantom že nekaj časa skupaj in da ti je z njim lepo. Pomembno pa se mi zdi tudi, da ostajaš odprta za njihova morebitna vprašanja in poskušaš nanje iskreno odgovoriti.
Če ti je nelagodno celi družini naenkrat povedat, da imaš fanta, lahko začneš s tistim družinskim članom, s katerim se najbolje razumeš oziroma s tistim, ki mu boš to najlažje zaupala. Ni nujno, da vsem poveš naenkrat.
Dobro je tudi razmisliti, zakaj v preteklih situacijah ni šlo, da bi jim povedala, da imaš fanta, in poskušaš premisliti, kaj točno te je pri tem oviralo in kako bi to lahko premostila.
Zelo me veseli, da si s fantom srečna.
Kar pogumno, sporoči o fantu tudi svojim domačim.
Lepo te pozdravljam,
Martina Bošnjaković, dipl. psihologinja (UN)