Bilo je tako sicer, imela sem fanta 4 mesece. Zgubila sva interes drug v drugega in sem se začela pogovarjati z drugimi fanti. Nato sem se zaljubila v fanta kater mi je dajal 100% več pozornosti, ker pa mi je bilo težko zaradi tistega fanta s katerim sem bila 4mesece sem unega ghostala in on je bil zelo zaljubljen vame vse je naredil zame. Nato ko sva se blokirala po vseh socialnih omrežjih sem začela kontati da sem zaljubljena vanj ne pa v unega katerega sem imela 4mesece. Začela sva se veliko pogovarjati in popravljati situacijo ter poskusiti znova, ker so bili vmes padci in vzponi me je kljub temu vprašal za vezo. In vse je super samo manjka mi več energije v pogovoru zelo je nezanimiv in mi ne daje pogovora tazga kot ga jaz rabim ampak je fant kater mi je pokazal kok me ima rad in takrt ko ni bilo nobenga da bi mi pomagal mi je on vedno stal ob strani. Semi zdi da sem ostala v zaprtem kvadratku sama sebe in se neznam dati na prvo mesto in se imeti rado tako kot sem. Skos hočem biti taka da bom njemu všeč, tudi če mi on reče da če sem taka kot sem sem mu taka najboljša.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena, Pipi!
Hvala ti, ker si se obrnila na nas. Razložila si precej zapleteno situacijo glede odnosa z dvema fantoma in izpostavila, da si pri obeh izgubila interes. Za drugega fanta si delila, da ti je pri njem všeč to, da te ima resnično rad in ti stoji ob strani, ampak ti je vseeno do določene mere nezanimiv.
Pri tvojem vprašanju sem razumela, da si z drugim fantom še vedno skupaj, a nisi prepričana, ali bi nadaljevala zvezo? V kolikor ti ni zanimiv in ne čutiš privlačnosti do njega, se ti zdi  smiselno vztrajati v zvezi in samo sebe prepričevati, da ti je všeč?
Kot sem razumela, ti je pri njem bilo predvsem pomembno vračanje občutkov ljubezni in podpore. Osebe, kot je ta fant, so resnično dragocene v naših življenjih, ampak odnos z njimi ni treba, da je romantičen. V kolikor sta med sabo razvila določeno mero bližine, mu lahko zaupaš svoje občutke in se bo vajin odnos morda spremenil v prijateljstvo?
Na koncu svojega vprašanja si izpostavila precej pomembno zadevo - ljubezen do same sebe. Se ti zdi, da si ljubezen in potrditev iskala pri fantu tudi zato, ker je nisi dobivala od sebe? Kot si sama zapisala, je pomembno, da na prvo mesto postaviš sebe in svoje občutke.
Temo o sprejemanju same sebe lahko odpiraš v pogovorih z ljudmi, ki so ti blizu in jim zaupaš - morda s starši ali kakšno prijateljico. Pomembno je, da prepoznavaš svoje občutke in si nanje pozorna, nato pa morda vpelješ kakšno spremembo v vsakdanje življenje.
V branje ti priporočam priročnik za mladostnike Kaj lahko naredim, da mi bo lažje:
https://live.editiondigital.com/e/221cpgqsc/prirocnik-kaj-lahko-naredim-da-mi-bo-lazje#!page1
Upam, da sem ti z odgovorom nekoliko pomagala.
Lep pozdrav
Dora Mališ, dipl. psih. (UN)