Pozdravljeni,
Imam mnjšo dilemo in bi prosila za pomoč/nasvet.
S tem fantom se poznava že nekako pol leta. Najprej sva si pisala in šla sva 1 krat ven. Obema je bilo prijetno. Naslednji dan pa mi kar na enkrat ni napisal nič in od njegovega prijatelja sem zvedela da je šel nazaj skupaj s svojo bivšo ( ker mu je bilo nerono povedati to naravnost meni ) in sem mu napisala če je to res in je rekel da mu je žal ampak da je biu na svojo bivso pac navezan in ga je nekaj vleklo nazaj in se mi opriceval ) po tem mi je ta prijatelj ki mi je prvi to povedal povedal, da mu je res zelo žal.
Zdajle pa sta s to punco šla 2 mesca nazaj narazen.
In mi je 4 dni nazaj spet zacel pisati. In sicer bil je pijan na neki zabavi.... hhh čudna zadeva
Po tem dnevu pa sva si normalno naprej pisala. Vprašala sem ga zakaj to zdaj ( vse to kar je bilo...) napisal mi je cel spis.
Da je bila to njegova prva ljubezen in ko sta sla nazaj sta sla samo zaradi spominov ampak sta bla prej dovol povezana.
Razumem ga saj sem bila jast po 1. resni zvezi v podobni situaciji.
Ampak se vseeno me je malo strah kaj in kako. Res je da mu je bilo za to kar se je naredilo zelo žal. Saj tudi takrat ko sva se v živo videvala me je lepo pozdravil se nasmehnil ampak sem videla da pa nekaj ne stima.
Zdaj greva cez 1 teden ven.
Kaj si vi mislite v vsem tem?
Hvala za odgovor in lep pozdrav!
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena Brina_123!
Če te prav razumem, ti je fant, ki ti je všeč, nehal odpisovati in se odzivati že en dan po prvem zmenku, ker sta z njegovim bivšim dekletom spet začela hoditi. Tega nisi zvedela z njegove strani, temveč ti je to moral povedati njegov prijatelj. Takoj po tem, ko sta s tem dekletom zopet šla narazen, pa ti je ta fant zopet začel pisati.
To, da je že takoj po prvem zmenku prekinil kontakt s tabo, res ni bilo lepo. Primerno bi bilo, da bi ti povedal vsaj to, kakšen je razlog, ne pa da to izveš s strani nekoga drugega. Res je, da fanta sicer ne poznam in o njem nimam dovolj informacij – morda je zelo sramežljiv ali pa mu je bilo res, kot praviš, zelo nerodno, vendar bi si v takšni situaciji zaslužila spoštljivo komunikacijo. Naslednja stvar je ta, da sta šla z dekletom še enkrat narazen in po tem ti je spet pisal in sta zopet navezala stik in se zmenila da gresta ven - če mu boš takoj spet na voljo, mu daš s tem vedeti, da lahko takšno vedenje ponovi in da ne bo večjih posledic, zato obstaja verjetnost, da v prihodnje stori kaj podobnega.
Zato bi bilo dobro, da se naslednji teden, ko gresta spet skupaj ven, še v živo pogovorita o teh dogodkih, če se še nista. Tako lahko bolje spoznaš, kaj točno se je dogajalo, prav tako pa mu lahko poveš, kako si se ob vsem tem počutila ti in vidiš, kakšen bo njegov odziv. Ne pozabi, da so tudi tvoja občutja in čustva pomembna. Če ti je fant zelo všeč, verjetno razmišljaš o tem, da bi mu dala še eno priložnost, vendar se pred tem prepričaj, da je to res tvoja odločitev in da ne gledaš le na njegove želje. Če se počutiš neprijetno ali negotovo, se ne obvezuj prehitro in si pusti še nekaj časa za razmislek.
Želim ti res lepo poletje, če pa boš zopet rabila pogovor, pa piši brez zadržkov!
Patrik Senica, dipl. psiholog