Zivjo!
zkj me je fant povabu vn z NJEGOVIMI prjatli?
ker jst te druzbe ne poznam, poznam samo njega in med temi njegovimi prjatli je moj bivsi...ne stekam zkj me vedno vabi da grem z njim in mojim bivsim vn...z njim se se nekak razumem, ampak mojga bivsega pa res nocem videt!
hvala:(
Uredništvo
Katarina Maučec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Praviš, da te je fant večkrat povabil na druženje s svojimi prijatelji. Ti pa se sprašuješ zakaj te vabi, saj nikogar ne poznaš. Prav tako je v tej družbi tudi tvoj bivši fant, ki ga ne želiš srečevati.
Natančnega odgovora na tvoje vprašanje ti ne morem dati, saj le fant ve zakaj te vabi. Zdi pa se mi zelo verjetno, da se mu zdiš prijetna punca in te morda želi predstaviti svojim prijateljem. Ne vem, ali ta fant ve, da je v družbi tudi tvoj bivši. Čisto možno je, da tega ne ve. Zdi se mi najboljše, da se s fantom pogovoriš. Vprašaj ga, zakaj te vabi v njegovo družbo in povej, kako se ti ob tem počutiš. Prav tako mu lahko poveš, da je v družbi tvoj bivši fant, ki ga ne želiš srečevati.
Menim pa, da tudi, če trenutno v družbi nikogar ne poznaš, lahko njegove prijatelje spoznaš in lahko na to gledaš kot na priložnost, da morda še ti spoznaš novo prijateljico ali prijatelja.
Vse dobro!
Katarina Maučec, mag. psihologije