Zivjo sem punca imam en velik peoblem
v razredu je en fan ki je trenutno zelo zaljubljen vame skos hodi okoli mene in se zaletava vame večkrat me objame in to brez razlogo jaz osebno nisem niti malo v njega uciteljem in starsem sem ze veckrat to povedala a se ni nic spremenilo zelo se je zacel cudno obnasati sedi v.veconi primerov za iz pred mano v klopi kadar imamo odmor se vedno sprehaja za mano  in meni je to zelo nadlezno njemu sem tudi to veckrat povedala a se ni nic spremenilo .enkrat me je celi zasledival na zensko stranice in me notri tudi cakal vesela bim kakorkolisnjega odgovora ozeroma pomoci
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Žal mi je, da se soočaš s situacijo, v kateri se mi zdi, da se ne počutiš najbolj varno, saj prihaja do vdora v tvojo zasebnost, hkrati pa tvoje želje o osebnih mejah niso slišane in upoštevane.
Celotne situacije ne poznam, ampak fant morda izkazuje naklonjenost na način, ki ga trenutno edinega pozna in za enkrat zmore izraziti, vendar to ni razlog ali opravičilo za neupoštevanje tvojih zavrnitev. Če ti nekaj v odnosih ni udobno, je povsem normalno in dobrodošlo, da to naglasiš. Kot ti tudi si.
Res škoda, da ni prišlo do sprememb, ki si jih želela. Najbolje je, da ponovno pojasniš staršem in učiteljem, da ti  tako vedenje s strani tega fanta povzroča stisko in bi želela, da se preneha. Zato jih tudi prosiš za pomoč, ker sama nisi bila dovolj uspešna. Pomembno je, da se počutiš varno v šolskem okolju (in seveda tudi v drugih okoljih). Preden pa ponovno prosiš za pomoč odrasle, se lahko še enkrat pogovoriš s fantom in mu poveš, da boš v primeru, če ne bo prenehal, prosila za pomoč starše in učitelje, ki bodo ukrepali.
Za razreševanje te situacije pa lahko poleg staršev in učiteljev, poiščeš tudi svetovalno službo na šoli, ki jo navadno sestavljajo bodisi psihologi ali pedagogi. Ti so strokovno opremljeni z znanjem za pomoč v takih situacijah, hkrati pa lahko poleg učiteljev najbolje spremljajo dogajanje na šoli in ti zato bolj konkretno pomagajo.
Ines Časar, dipl. psihologinja (un)