Hej! Js mam na instagramu narjen fan profil za enga pevca. In je vse ok sam enkrat me je followala wna zenska in mi je zacela pisat da ma dobro ponudbo in da ce imam banko na tekefonu in sm jo blokala. Pol me je pa se na zacetki followala ena znamka oblacil iz anglije. Pac misnla sm da me je ker je ta pevec iz anglije ampak je samo mene ni nikogar drugega s fan profilom od tega pevca (drugi profili so se bol popularni). Pac ja to je vse. Nic se ni tko zgodil sam mal me je strah kj je to
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Po vsej verjetnosti si naletela na prevarante (oz. so oni na tvoj fan profil). Družbena omrežja so polna različnih prevarantov, ki se predstavljajo za različne posameznike ali podjetja in želijo od tebe, da nekaj kupiš oz. na kak drug način posreduješ denar ali številko kreditne kartice. Za takšne profile je najbolje, da jih blokiraš, kot si sama že storila oz. se na njihove ponudbe in prošnje ne odzivaš. Če boš tako ravnala, se ti praviloma ni treba ničesar bati.
Glede na to, da imaš javen fan profil, bi te opozoril še na eno prevaro, s katero te bodo zagotovo napadli. In sicer boš prejela sporočilo, v katerem bo pisalo nekaj v smislu, da ti Meta ali Instagram nujno nekaj sporoča in moraš nujno čim prej odgovoriti ali klikniti na neko povezavo. Največkrat zapišejo, da kršiš pravila skupnosti in da se moraš čim prej odzvati, če ne ti bodo profil izbrisali. Takšno sporočilo je lahko v slovenščini ali angleščini, dobiš ga pa lahko preko e-pošte ali sporočil na Instagramu. Če boš kliknila povezavo, boš verjetno prišla na spletno stran, kjer boš morala vpisati uporabniško ime in geslo (še enkrat, ker »morajo dodatno preveriti«). Če boš to storila, boš prevarantom dala uporabniško ime in geslo in ti bodo ugrabili tvoj račun in tvoj fan profil. Zato pri takih sporočilih bodi zelo previdna in 3x preveri, ali ti res piše Meta ali Instagram. In nikoli ne vpisuj podatkov na straneh, ki se ti odprejo pri takih povezavah. Če moraš preveriti, to stori znotraj aplikacije na telefonu ali pa se na računalniku prijavi preko uradne strani Instagrama za prijavo. In tam preveri, ali ti res Meta oz. Instagram kaj sporoča.
Prav tako ti priporočam, da spremljaš objave Varni na internetu, kjer redno predstavljajo različne prevare.
Marko, Safe.si
Fa
Fan
Hvala vam za dodatne informacije!!????