Pozdravljeni.
Na vas se obračam po nasvet glede nadaljnjega študija. Obiskujem 4. letnik gimnazije in sem si za maturitetna predmeta izbrala kemijo in psihologijo. V mislih imam nekako tri programe, ki me zanimajo - to so veterinarstvo, dentalna medicina in psihologija. Bolj kot ramišljam, bolj kot čas teče, ugotavljam, da me zelo zanima psihologija. Ko gledam omejitve itd., pa postanem kar žalostna, saj so omejitve zelo visoke. Omejitve so visoke prav tako na dentalni medicini. Ne vem, kaj naj storim.
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Neža!
Veseli me, da si nam pisala. Praviš, da ugotavljaš, da te vedno bolj zanima psihologija. Res pa je, da so navadno za študijsko smer psihologije omejitve kar visoke, pogosto med najvišjimi. To seveda pomeni, da mora biti tvoj uspeh dovolj dober, dobro pa se boš morala izkazati tudi na maturi. Predlagam, da poskusiš predvidevati, ali bi ti na želeni program uspelo priti ali ne. Kakšen je tvoj uspeh do sedaj? Kakšne misliš, da imaš možnosti na maturi?
Vsekakor ti svetujem, da se o postopku vpisa na fakulteto posvetuješ tudi s šolsko svetovalno službo. Pri vpisu sicer navedeš več možnosti (3). V kolikor ne bi bila sprejeta na svojo prvo željo, imaš še vedno možnost, da si sprejeta na drugo ali tretjo navedeno željo.
Na tvoji poti ti želim veliko uspeha!
Lea Prinčič, mag. psihologije