Živijo, saj nevem če je to sploh vprašanje na katerega bom tu našla odgovor ampak vredno je poskusiti. Obiskujem gimnazijo in sem v 3. letniku, kmalu se bom morala odločiti na katero fakulteto bom šla. Imam kar ok ocene, do zdaj sem bila 1. leto prav dobra, 2. leto pa dobra. To leto sem pa resno začela delati sproti, ker res želim da pridem na katerokoli fakulteto, izobrazba mi je res pomembna. No, vse bolj razmišljam da bi študirala pravo, zelo se mi zdi zanimivo ampak vem da je kar težko. Pač, ja zelo veliko učenja in vse ampak še vedno mislim da če te nekaj zanima je vseeno lažje sedeti za knjigami. Naravoslovje in podobne stvari me sploh ne zanimajo, zato se nagibam v to smer. Zanima pa me če je res tako grozno kot vsi mislijo, ali je zelo težko, na internetu so sicer mnenja ampak so bolj negativna....zato sem neodločena če sem prava oseba za tak študij, poklic. Zelo bi bila vesela če bi kdo delil kakšen svoj vtis ali pa izkušnjo, lahko tudi od koga ki ga pozna.
• Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Živijo!
Super je, da že zdaj razmišljaš o tem, kaj bi rada počela. To, da si se začela sproti učiti in ti je izobrazba pomembna, je res dobra osnova za naprej.
Pravo je kar zahtevno, ker je veliko teorije in učenja zakonov, ampak gre tudi za razumevanje družbe, pravil in logike. Če te to zanima, je veliko lažje sedeti za knjigami, ker se ne učiš samo zaradi izpita, ampak ker ti je vsebina zanimiva.
Na internetu so mnenja pogosto precej negativna, a večinoma od ljudi, ki niso imeli prave motivacije. Dela je res veliko, ampak če si vztrajna in te tematika pritegne, se da. Plus – pravo ti da ogromno možnosti: od odvetništva in sodstva do dela v javni upravi ali podjetjih.
Če te res zanima razumevanje zakonov, pravičnosti in argumentiranje, potem si verjetno na pravi poti. Ja, je težko, ampak ni “grozno”. Bolj kot maraton – vztrajnost in zanimanje te pripeljeta do cilja.
Super bi bilo, če ti odgovori še kdo, ki je pravo dejansko študiral, da dobiš informacije iz prve roke.
Lep pozdrav!
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike