ponavljam 1. letnik, bonus sem že izkoristila vendar bi nadaljevala študij. Veliko izpitov sem že opravila, ostalo mi jih je še čisto malo. Zanima me, kaj naj naredim. Če pavziram lahko opravim izpite in se potem vpišem izredno v 2.letnik? Ali če se vpišem izredno moram plačati 1.letnik in vse opravljati spet? Malo sem zmedena, nimam dovolj informacij in delam paniko in kolebam.
• Ar
Arči
Zakaj ne vprašaš v referatu? Različne fakultete imajo prepis iz rednega v izredni študij različno urejen. Verjetno ima fakulteta tudi na spletni strani objavljene ustrezne akte, ki urejajo to področje. Tukaj na tem mestu pa ti bo na tvoje vprašanje težje odgovoriti, saj nisi napisala niti za katero fakulteto gre. Zato, pogumno do referata.
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Žal mi je, da se ti ni posrečilo, hkrati pa ne jemlji tega za kaj preveč hudega, ker se veliko študentom študij malo “zavleče”.
V kolikor nisi opravila obveznosti, ki so pogoj za vpis v 2. letnik, se tudi izredno žal ne moreš vpisati v 2. letnik. Preveri, če se lahko morda pogojno vpišeš. Še enkrat v 1. letnik tudi ne rabiš, lahko opravljaš samo izpite za nazaj. V tem primeru se lahko morda dogovoriš s profesorji, da bi kakšen predmet, ki te čaka v 2. letniku, že zdaj opravljala, če ti seveda dovolijo, s tem da se ocene vpišejo naknadno. Vprašanje je sicer, kako je z vajami, predavanja pa lahko v vsakem primeru  obiskuješ. Če se vpišeš izredno potem v 2. letnik, se ti prizna opravljan 1. letnik in ne rabiš zanj plačevati.
Upam, da sem ti na vse odgovorila, sicer pa te povabim, da napišeš, kaj te še zanima.
Veliko uspeha ti želim!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike